1. Decodeaza acele erori, daca tot te-ai apucat sa le citesti. Si mai bine ai folosi o diagnoza din asta de buzunar de 30 de lei (ELM327 chinezesc), decat sa stai cu agrafa, ca in anii '90.
Temperatura poate avea mai multe explicatii:
-ori bulbul de la radiator porneste ventilatoarele abia la 102 grade, cum e si la Opelurile vechi
-ori sistemul de racire nu mai face fata (vezi starea antigelului, presiunea si cat de bine preia radiatorul caldura)
-ori ventilatoarele nu pornesc din cauza unei defectiuni electrice (relee, termocupla, cablaj sau motoras).
Iar pentru erorile de la stopuri, verifica in primul rand becurile; daca ai becuri cu 2 contacte pe fund, si le-ai pus gresit, sau ai pus bec simplu in soclu dublu, de acolo pornesc toate problemele. Daca becurile sunt ok, atunci mergi la un electrician, sa-ti masoare in primul rand incarcarea, ca s-ar putea sa o fi luat razna releul, si sa bage prea mult (asta vezi si tu in BC, si masurand tensiunea la borne cu motorul pornit la relanti, apoi turat).
Ar putea fi si un modul/releu responsabil de stopuri, dar nu cunosc modelul atat de bine, incat sa stiu exact. Am impresia ca Astra H are un fel de unitate electronica in spate (modul/calculator).