Bagi viteza intaia, accelerezi usor in 2000-2500rmp, dai drumul usor ambreiaj cand pleaca de pe loc si accelereaza pana in 3000rmp si schimba a doua, dai drumul usor ambreiaj si accelreaza si asa mai departe. E simplu! Obisnuiteste-te! Nu conteaza ce masina ai, conteaza ce motor are... daca e 1.2 sau 1.4 benzina/diesel si are putere mica... trebuie sa accelerezi putin 2000-2500 rmp cand pleaca de pe loc.
In poligonul auto. Nu cunosc Bucurestiul dar trebuie sa aiba. Au orasele mai mici. Intreaba-l pe tatal tau unde este.
Fara suparare dar cum ai reusit sa iei permisul cu problema de care spui, ca iti moare motorul?
Ai condus in trafic cand ai dat traseul.
Ca majoritatea, scoala pe diesel, cand a dat de motor pe benzina a murit la intrare.
Nu știu în ce zona locuiești, dar duminică după ora 22-23 nu prea e trafic. Poți ieși atunci la plimbări pe străzi cât mai goale, să te înveți cu ea.
ATENȚIE MARE - mergi cu mașina pe - șoseaua Gării Cățelu - și - PE PRIMA BANDĂ - faci opriri și porniri până te saturi de la un capăt la celălalt.
Acolo CÂNDVA făceam eu cu ELEVE ca instructor PORNIRI ȘI OPRIRI până se săturau alea.
Și alți instructori mergeau acolo la prima ședință.
De la a 2 ședință direct în trafic mergeau elevele.
Ideal ar fi sa nu asculti de sfaturi de genul
" șoseaua Gării Cățelu - și - PE PRIMA BANDĂ - faci opriri și porniri până te saturi de la un capăt la celălalt."
sa nu incurci un bulervard unde se circula cu mare viteza
UITE o mașină de școală acolo care sigur e la prima ședință și face instructorul - PORNIRI ȘI OPRIRI.
Așa mergi și tu pe PRIMA BANDĂ că toți care circulă pe acolo știu că sunt mașini de școală multe.
https://i.postimg.cc/ZRX2cbqh/capture.jpg
Usor varule ca nimeni nu s-a nascut invatat ce imi place cand vad tarani ca tine care la 40-50 de ani stau si judeca oameni mai tineri.BAI nu e logic ca daca ai facut pe diesel sa fie diferenta dupa cand te muti pe benzina? Numai hodorogi frustrati pe TPU asta.
Pe cine am judecat bre? Am răspuns la o dilema ridicata de un user? Probleme?
Sfatul meu este să ai mereu pe cineva cu experiență cu tine, care să te îndrume.
Motorul fiecărei mașini e diferit. Încearcă să ții motorul peste 1500 rpm. Ascultă cum se aude; eventual vei "simți" dacă e pe cale de "murire" și vei redresa
Cauti drumuri care nu sunt atat de circulate. Sau poti sa exesezi seara cand este liber.
Mai ia vreo 20-30 de ore cu instructorul cu care ai facut orele de sofat inainte, ca-i evident ca mai ai multe de invatat dar numai alaturi de cineva cu comanda dubla la masina, ca sa nu ai risc de accidnet.
anonim_4396 întreabă: