Daca rezervorul este cu site, nu poti folosi furtunul pe la buson. Poti insa sa desfaci capacul de la pompa de benzina, care la Vectra B cred ca este in portbagaj, nu sub bancheta.
Poti face si un artificiu, sa scoti furtunul de tur de la pompa de benzina, sa pui in loc un furtun pe care il introduci in canistra. Nu iti mai ramane decat sa dai curent la pompa de benzina si aceasta va face treaba in locul tau.
Daca in canistra a fost gazolina, intr-adevar este inutil sa alimentezi pana la plin, pentru ca gazolina nu se amesteca cu benzina.
Daca nu stiai gazul se evaporeaza, nu are cum sa fie gaz in canistra.da totusi daca e gaz lasi bacul deschis vreo 2 zile si se usuca si benzina, si gazul LAsa bacu deschis mah
Du-te la un atelier specializat (mecanica) mai ales trebuie sa iti demonteze rezervorul sa il goleasca si sa ti-l curete. A patit-o si un client care a adus masina la atelierul unde lucram eu inainte si a demontat multe chesti scaun spate rezervor. L-au pus la punct.
Gazul este in forma... gazoasa. In forma lichida se intalneste doar la presiune foarte mare. Deci sigur nu e gaz ce ai tu in rezervor. Sau e benzina proasta, sau e motorina (n-as crede). Dar daca totusi merge masina, eu zic ca e ceva benzina foarte proasta. Altfel nu mergea deloc.
Succes
Lol
cu dracul sa stea GPL-ul in canistra frate?
GPL-ul e un gaz, prin urmare se evapora.dai rezervorul jos si il scurgi de tot ce e in el si gata...pentru ca daca lasi bacul deschis cum spune MAIAMI apare problema ca ar putea exploda, deoarece afara sunt peste 12 grade si e cam rau.