Acel fluierat e fie de la turbina si cand este prea zgomotos inseamna ca turbina este pe duca, adica fluiera a paguba.
Sau are un fel de fluier la propriu (costa vreo 50 de lei acesta chinezarie) pe care le-a montat la iesirea tobei finale si alea SUIERA cand trec gazele arse prin ele, exact pe principiul fluierului.
O taranie maxima si un kitch grotesc.
sau a 3 varianta foloseste o valva blow-off modificata, am asa la GT-R, dar la diesel bag mana in foc ca nu se poate auzi asa, pentru ca nu are cum, fizic vorbind, decat cand se foloseste o valva blow off cu un dispozitiv electronic!
Masinile diesel nu au nimic in comun cu tuningul nu va mai lamentati! Pentru tuning recomand motorul pe benzina se aude mai frumos cu modificari putine.
Ca sa iti dau un ex. ce sunet scoti tu inlocuind evacuarea cap coada la un diesel, prin cap coada ne referim de la serpisorii din motor pana la toba finala, eu scot un sunet mult mai placut doar punand o toba finala sport, ei acum gandeste-te ce sunet obtin daca la o masina pe benzina schimb evacuarea cap-coada.
Si asta este doar un exemplu, pot schimba sunetul motorului in partea capotei, il fac sa sune placut si sportiv punand un kit admisie sport etc
Si mie imi place e46 dovada ca am si avut, dar cum spuneam diesel este un kitch!
Motorul diesel nu are mari tangente cu tuningul! Dar nemtii s-au gandit si la asta si Audi a lansat pentru motoarele lor mari de la +3000 cm3 diesel acele difuzoare scumpe care vin montate pe evacuare, care imita motoarele pe benzina V8, sau sase cilindri linie turbo sau mai stiu eu ce sunet frumos...