Ti-o zic din experienta: nici un mecanic nu sta sa faca investigatii incomplete, la masini care vin defecte din alta parte, si nu vor fi lasate in grija lor.
Te vor "servi" doar teparii, care iti vor incasa niste bani aiurea si iti vor spune un verdict fals, doar ca sa faca misto de tine. Sunt patit, am ani buni de experienta in mecanica (inceputi in ucenicie, nu aiurea prin curte), am vrut sa fiu doar client, dar mi-am luat tepe de la "colegi de breasla", iar acum le dau peste nas, cand incearca sa-i tepuiasca si pe altii.
Deci, ai de ales: ori mergi pana la capat cu meseria, inveti mai mult si investesti in propriile scule, ori nu te mai atingi de masina, ca e clar ca in momentul de fata mai mult strici decat repari, iar interventiile tale sunt cu potential periculos pentru circulatia publica.
Daca esti mecanic stii ca aproape orice atelier poate sa-ti vaca test vaccum leak, inf, sa inteleg ca sunt un pericul pentru circulatia publica ca masina imi trage aer fals? mersi de raspuns, am avut un furtun spart, raspuns aiurea si fara rost
Nu iti face orice atelier un "vacuum leak", sunt foarte multe care nu au nici macar pompa manuala de vacuum si nici diagnoze amanuntite pentru masinile comune.
In cazul tau ar fi trebuit dispozitiv cu fum.
Bine ca ai rezolvat, asa acumulezi experienta.