Daca scoti catalizatoarele nu vei mai trece inspectia tehnica asta odata.Ori poti trece daca nu stiu cum e pe acolo daca faci ceva ilegal. Apoi toate astea cu catalizatoare, senzori vorbesc cu calculatorul masinii, ca urmare ti se va aprinde la bord check engine iar calculatorul nu va mai stii exact cum sa faca amestecu, adica cata motorina si cit aer sa bage, deci automat vei avea nitel consumul mai ridicat.Sunetul se aude daca scoti sitele de zgomot alea de mai in spate, dar nu stiu ce zgomot o sa se auda. Apoi daca o sa se auda zgomot poti fi oprit de politie ca poluant fonic, eventual or sa se uite pe sub masina si vor vedea cai scos tot ca se vede doar daca iti arunci privirea si stii despre cei vorba.Ai o masina de 90 de cp ce vrei sa traga? Pui plugu la arat sau ce? Daca ai avea catalizatorul infundat fii sigur ca ai avea la bord lumini aprinse ala check engine daca masina e an fabricatie dupa 86 sau nu mai stiu exact cand s-a pus calculatoare la masini.Deci daca ai la masina calculator ai avea ceva aprins dei catalizatorul infundat.Asta sigur.Acum ca poate nu trage ca tu poti vedea simti diferenta de acum si de dinainte poate fi de la altceva. Poate pierde compresie is dusi segmentii, ca urmare vei da jos catalizatoare si ce mai vrei tu sa faci degeaba.Tu se pare ca vrei sa auzi zgomote nu cai de tras.Cam asa stau lucrurile.Sa nu crezi ca catalizatoarele sunt puse asa acolo, ca nau legatura cu nimic.Totul trece prin calculator si ala face totul la masina.El spune cit aer sa intre, cita benzina motorina ce ai tu acolo, si asa mai departe. Daca nu ai mil aprins la bord atunci nai probleme cu catalizatoarele, sau catalizatoru ca tu numai unu singur ai la motoru ala cai in 4 cilindri.Mai degraba verifica daca nu cumva sa infundat turbo, ca atunci cand se infunda turbo sau se defecteaza asa se intampla masina nu mai trage.Si daca un furtun de la turbo prinde aer la fel se intampla nu mai trage, de abia se misca.Bafta oricum.
Pot fi multe cauze cand nu mai trage.
Eu as incepe cu senzorul MAF adica debitmetrul.
Tu te-ai gandit la gazele care ies, dar ar fi bine sa incepem diagnoza cu gazele care intra.
Am rezolvat, nu am tăiat nimic, am observat ca nu era băgată mufa de la senzorul de turație la turbo, am băgat-o si acum trage foarte bine. Multumesc oricum pentru răspunsuri!