Poa sa aiba si un an de zile. Un motor Diesel il termini si in 30.000 km daca nu il exploatezi cat de cat corect. Dieselul nu trebuie nici subturat, nici turat prea tare. Un Diesel se conduce numai intre 1500 si 2500 rpm in oras si maxim 4000 rpm in depasiri, pe sosea. Cand motorul este rece nu se tureaza mai mult de 2000 rpm, ca-l dai pe ulei. Aici apare un conflict care te obliga sa mergi cu masina subturata pana se incalzeste ceea ce nu e bine fiindca se infunda injectoarele. Daca astepti sa se incalzeasca consumi aiurea motorina.
La schimbarea treptelor de viteza trebuie prudenta mult mai mare ca la benzinar fiindca socurile la volanta sunt mult mai agresive ca la benzinar (se si simte chestia asta)
Dieselul nu e un motor facut pentru oricine, degeaba e predominant in trafic pe continentul European.
Fumul poate fi si de la intrarea uleiului in carburant (arderea garniturii de chiuloasa). Mergi la un mecanic.
De junghi ce e masina?!
Ma scuzi masina are 4 ani si a fost luata noua
Poa sa aiba si un an de zile. Un motor Diesel il termini si in 30.000 km daca nu il exploatezi cat de cat corect. Dieselul nu trebuie nici subturat, nici turat prea tare. Un Diesel se conduce numai intre 1500 si 2500 rpm in oras si maxim 4000 rpm in depasiri, pe sosea. Cand motorul este rece nu se tureaza mai mult de 2000 rpm, ca-l dai pe ulei. Aici apare un conflict care te obliga sa mergi cu masina subturata pana se incalzeste ceea ce nu e bine fiindca se infunda injectoarele. Daca astepti sa se incalzeasca consumi aiurea motorina.
La schimbarea treptelor de viteza trebuie prudenta mult mai mare ca la benzinar fiindca socurile la volanta sunt mult mai agresive ca la benzinar (se si simte chestia asta)
Dieselul nu e un motor facut pentru oricine, degeaba e predominant in trafic pe continentul European.
Consumul este prea mare, mai trebuie micsorat putin fiindca se inneaca, iar carburantul este ars incomplet.
Grigoriu_Robert_Marian_1993 întreabă: