Intra motorul in "limp mode".
E din cauza ca mai toate 1.9 TDI se 'borasc' de ulei pe la EGR, si din cauza asta se infunda instalatia ce comanda turbina.
Mai exact, se blocheaza un actuator, care actioneaza wastergate-ul, ramane blocat pe deschis, iar undeva pe la 140km/h, se formeaza presiune mult prea mare pe admisie, din cauza turbo-ului care functioneaza "pe direct", iar computerul, ca sa protejeze motorul, ii reduce puterea din alimentare, si apare acea "gatuire", cu care abia mai prinzi 80km/h.
Du-te la un service sa-ti curete EGR, si sa-ti schimbe acel actuator.
Daca te duci la vreun inteligent care incepe sa-ti spuna ca e turbina, pleaca de la el.
Intamplator, am in calculator diagnoza facuta la ALH-ul unui prieten, cu aceeasi problema; uite eroarea care 'duce' motorul in limp mode: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
Daca vrei, du-te si da-i o "talpa", ai sa vezi ca in jur de 140km/h se 'taie' alimentarea.
La AJM-uri se intampla undeva pe la 120-130... Aceeasi cauza.
Si la ce pret as putea face toate astea? Curatare EGR si schimbare actuator?
Nu mai retin exact, in jur de 300 de lei parca era un actuator, pe net.
Depinde acum, ar trebui sa mergi in service sa faci diagnoza, cum zice si colegul, apoi sa-ti zica baietii de acolo ce e de facut. In service-urile bune, unii baieti de pe acolo repara orice, nu ar fi mare lucru sa iti repare si actuatorul, sau sa aiba altul functional, sa scapi usor.
Intra in limp mode deoarece computerul masinii sesizeaza o eroare.
Pot fi cel putin 15 cauze, cel mai simplu ii faci o diagnoza electronica si vezi ce numar are eroarea memorata in computer.
La mine ultima data imi iesea eroare temperatura sonda.
Am trecut prin niste gropi cu apa.
Doar am resetat eroarea si nu mai face
In schimb la alta masina este turbina care stiu ca este pe duca.
Ca sa nu te apuci sa inlocuiesti orbeste piese, cum este obiceiul pe la noi prin service-uri de cartier, fa-i o diagnoza electronica si vezi ce zice.
David24876 întreabă:
led889 întreabă: