Trebuie inlocuit segmentul de aripa, la un atelier de tinichigerie auto, care sudeaza cu sarma (MIG-MAG), sau macar cu invertor.
Tu singur ai putea doar sa cumperi segmentul de aripa si sa-l prinzi in nituri subtiri, apoi sa chituiesti peste nituri.
Daca faci asta, prima data trebuie sa iei un ciocan subtire si sa spargi toata tabla ruginita din zona aia, sa stii cat e coapta. Apoi cu un flex decupezi si marginile tablei care s-a gaurit la ciocan.
Trebuie destul de multe scule pentru asta, de asta ar fi mai bine sa te duci la un atelier de tinichigerie, sa se faca reparatia bine. Daca o faci tu cu nituri, n-o sa tina mai mult de cateva luni, pana o sa puste chitul.
Daca o duci la un 'meserias' care executa astfel de lucrari cu sudura oxiacetilenica (autogen), o sa tina poate mai mult de un an, dupa care o sa constati ca a ruginit nu doar zona pasajului schimbat, ci toata aripa. Pe unde se sudeaza cu autogen, putrezeste tabla de poti sa juri ca masina a fost facuta din pamant sau lemn, nu din tabla.
Stanmariusvasile întreabă: