Motorul tau dezvolta deja o putere mare, deci banuiesc ca nu mai e loc de prea multe modificari. La altele mai poti imbogati amestecul, comprimi mai tare camera de ardere, etc, dar la tine banuiesc ca fabrica a scos aproape maximul din aceste 'reglaje', asa ca singura solutie valabila, mi se pare instalarea unei turbine sau a unui compresor, pentru a trece de la aspirat la supraalimentat. Trebuie sa consulti pe cineva cu studii si experienta in domeniu, ca sa stii cat suporta motorul ala. E foarte posibil sa fii nevoit sa schimbi setul motor original cu unul aftermarket dar superior d.p.d.v. al rezistentei, ca sa poti dezvolta putere mare din motor, fara sa puste dupa primii 4 km.
Flacarile pe evacuare pot avea mai multe intelesuri, dar in cazul masinilor puternice, in general sunt si din cauza turbinei. Exista sisteme anti-lag, care cand sunt activate, scot foarte multe rateuri/flacari.
Let me guess, e alfa romeo nu? nu mai ai ce face la motor. Adica poti pune turbo si il termini in 2 zile. Cu turbo ar creste de la 125cp la 400cp, am vazut cazuri. Dar daca nu are piesele din titan nu rezista, si mai e intercoolerul care trebuie sa existe si la cutie cu eliberarea presiunii, in fine. Flacarile apar la toba daca lipseste catalizatorul sau e sparta toba. Supraalimentarea face fum negru.
Am facut un diesel sa scoata flacari fara modificare si cu toba buna. De la 4k ture in sus, face pocnituri si scoate flacari orice motor. Si un amarat de scuter scoate flacari daca are toba desfacuta =) evident doar e combustie interna nu? adica flacari intr-un compartiment... logic