Era pornit..si cand am oprit motorul si cand sa il porensc dupa 2 min..nu mai aveam deloc curent in baterie
Slabe sanse sa fie de la acel incarcator.
Ai probleme cu bateria, sau cu incarcarea.
De ce? in prima faza eu asta as face. Ca sa nu te apuci sa demontezi naibi toata masina. Sa le ia pe rand, sa schimbe incarcatoru, sa puna bateria pe un redresor, sa testeze iar sa incarce sa vada daca tot asa se descarca cand bateria e full descarcata, sa scoata o borna de la baterie atunci cand masina e pornita, sa vada daca alternatorul face curent.
Apoi partea electrica.
Eu in ordinea asta as investiga.
1. Ca sa consumi bateria auto CU MOTORUL PORNIT, in cateva minute, e nevoie de un consumator enorm, aproape scurt circuit, care ar arde siguranta de pe traseul brichetei, sau ar topi cablajul + bricheta si incarcatorul.
2. Cand alternatorul cedeaza brusc, normal se aprinde becul rosu cu baterie, in bord.
El probabil are bateria terminata, sau o borna desfacuta/masa caroseriei intrerupta.
La mine asta e chestia..ca nu s-a mai aprins nimic in bord..era moarta total bateria...si chestia e ca masina era pornita..si cand am oprit motorul si am vrut sa o pornesc dupa 2 min maxim..curent 0..cineva mi-a spus ca posibil sa fie de la baterie ca nu era incarcata si sa incerc cu acel incarcator la alta masina am incercat dar a mers nu s-a descarcat masina iarasi bateria e buna..masina porneste la sfert...nu stiu de la ce ar fi fost
Am rezolvat..nu stiu cum da o borna nu mai era prinsa bine si din cauza aia nu mergea... mersi!
Vezi bornele, si sigurantele principale. Apoi bateria.