Pentru o masina de oras nu iti recomand diesel. Daca o tii numai in oras o sa-i umpli filtrul de particule, egr si posibile probleme cu turbina.In cartea tehnica recomanda la fiecare 800 de km sa o scoti din oras si sa o tii turata si la viteza mare(cam 80km/h in treapta a 3a) pentru a initia regenerarea filtrului de particule si tinuta asa vreo 20 de minute. Toate componentele astea sunt destul de scumpe daca cedeaza, iar revizia la un diesel e mai scumpa ca cea la benzina. O turbina noua e vreo 1000 de euro, reconditionata in jur de 3 sute si o dai pe a ta la schimb. Filtru de particule ajunge vreo 3000 de lei aftermarket. Pe original poate fi si 2000 de euro. Ia una pe benzina ca diferenta de 2-3 litri la suta nu o simti daca nu conduci mult. Si motorul ala de 1.6 e prea puturos pentru 508. Piesele se gasesc la orice colt, si daca nu le au in 3-5 zile le aduce pe comanda. Nu mai ca pe vremuri sa nu gasesti piese. Succes cu achizitia
Daca nu mergi cu ea foarte mult, dieselu e cea mai penala masina si daca mergi cu ea prea mult tot nu este bine ca se strica una alta piesele sunt foarte scumpe de exemplu eu am o astra h din 2004 mi-a cazut ambreiaju si am schimbat si volanta si a costat 1800 lei + manopera 450.sau alte piese toate aproape de 3 ori mai scumpe decat la benzina