Se zice ca dieselul este rentabil pentru cei care parcurg 30.000 de km/an, dar pana la urma e si chestie de gusturi.
Eu unul as alege benzinarul si o instalatie GPL. Este cel mai bun compromis intre cele doua.
Iti dai singur seama care sunt diferentele! Ca o sa ai taxe mai mici la 1.8 decat la 2.5! Consumul mai mic si cuplul foarte bun la cel diesel! Hai sa dau un ex:1.8 sa zicem 150Nm, atunci cel pe motorina 2.5 vreo 350! In legatura cu consumul aici depinde de producator s-ar putea sa fie la fel!@Cristii sa mori tu ca 2. 5ldiesel consuma mai mult decat 1.8 benzina! Ex: un aro are motor de 3.2l(un exemplu)de 55cp si dacia are 1.3, daca dacia consuma 8l inseamna ca aro ar consuma 20l e gresit aro consuma cam 10l% dar in fine e masina de off-road nu de sosea! Am vazut la audi 2.5l diesel cu un consum de 6l%! Consumul conteaza de marca, de puterea motorului si puterea acestuia!@Tony tu vrei pentru o masina de sosea? Daca da 1.8l benzina e cel mai bun! Pentru OFF-road sau pentru transport 2.5l e cel mai bun!
Nici unul, nici celalalt, ambele au consum mare si putere mica pentru capacitatea lor cilindrica!
Cum bine spunea emoboy, daca ai de gand sa folosesti mai mult masina este recomandat benzina. Argumentez: 1. Impozit mai mic anual.2. Piese de schimb cu foarte mare diferenta de pret (Ex Logan 1 injector benzina aprox. 200 lei; motorina undeva la 700 lei/bucata. Daca o iei pentru mai putin de 1 an, ia motorina, daca o cumperi pentru mai mult timp cumpara benzina.
Iti recomand Google Chrome...aa motor (adica masina), nu motor de cautare... Oops! , dar poate ti-e de folos
As recomanda un motor de 1.8 pe benzina. Este mai indicat acesta. Cel pe motorina polueaza mai mult si este mai scump. Ambele au 150 cai atunci convenabila ar fi varianta pe benzina