| AndreasfromMetallicA a întrebat:

Buna TPU ce parere aveti de audi A4 B5 din 95pana in2000, pe benzina 1.6, 1.8 exclus cele Turbo,sunt fiabile, consumul si agilitatea sunt ok? Multumesc

Răspuns Câştigător
| CoOsMin a răspuns:

Aia e parerea ta, eu nu mi-as da Audi'ul din 2000 pe un Golf V din 2007 NICIODATA! sper ca stii ce inseamna niciodata.

2PacShakur - Nu stiu de cati bani dispui dar iti spun ceva, nu poti si consum si agilitate. Dar diferenta dintre un mers normal intre 1.6 benzina si 1.8 turbo e de maxim 1L! La mers normal, ceea ce priveste sportu, poti ajunge si cu 1.6 la 15-16l/100km schimb doar pe rosu si poti ajunge si cu 1.8t la 18-19l/100km tot pe rosu.

Inca ceva, daca iti iei 1.6 benzina o sa regreti amarnic pentru 1L/100km de benzina ca nu ti-ai luat 1.8t. AMARNIC. laughing

9 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Fiabila o masina e incepand din anul 2007 in sus. Poate nici aia daca a harjonito de nu a mai putut trage apoi a pus cateva piese de la fier vechi. Masina la mana 2ª in stare optima gasesti la un dealer autorizat care vinde masini second hand, nu oameni care mint (cu exceptia ca are recomendari bune). Consumul ar fi destul de bun dar fiabilitatea nu pentru ca e destul de veche.

| mgtow a răspuns (pentru CoOsMin):

Tu incearca si vei vedea cum pica piesele, toata lumea se plange ca nu le merg masiniile vechi si e din cauza ca nu au un buget financiar bun dar asta e fiecare cu ce poate.

| CoOsMin a răspuns (pentru mgtow):

Sunt total de acord cu tine, dar tu esti de acord cu mine? O masina intretinuta, e fiabila foarte mult timp. Cel putin motoarele VAG rezista multi km. Asa ca orice ai lua daca e o masina intretinuta va fi fiabila. Si sa-ti dau un exemplu ca tot vorbesti de masini mai noi de 2007, vw passat injectoare Siemens, stii cum pica injectoarele alea? Ca mustele cand le lovesti cu pliciu.

Si sa iti spun de motoarele de Audi din aceea vreme, model B5, sunt foarte fiabile. Motorul 1.9 tdi, 90 cai e cel mai fiabil motor facut vreodata de Audi.

| mgtow a răspuns (pentru CoOsMin):

Aveam un nas care vindea masini prin anii 90 dacii in general si el le repara ieseau stas din garajul lui. Dar asta e daca proprietarul era om care a ingrijit masina e bine.

| CoOsMin a răspuns (pentru mgtow):

Alte vremuri, alte masini. Sa stii ca tehnologia aduce dupa ea si anumite probleme nu doar utilitati. Ar fi multe de dezbatut pe subiectul asta. Dar in principiu sa nu mai fim off topic, orice ai alege dintre 1.6 si 1.8t daca au fost intretinute cu schimb de ulei nu o sa ai absolut nicio problema. Dar ce iti recomand dupa cum am scris si mai sus e 1.8t.

Ai sa vezi ca si ultimii banuti o sa-i bagi in benzina doar sa conduci motoru ala.happy

| AndreasfromMetallicA explică (pentru mgtow):

Lasa-ma sa te contrazic un pic cu masinile vechi, un prieten trage de 5 ani de un A4 B5 din 97, 1.9 diesel, are 260. 000km, se duce cu usurinta la 170km/h si nu a umblat absolut deloc la motor, numai la telescoape si articulatiile rotilor de mai multe ori, pe cand o ruda are un passat din 2007 care a dat 26. 000euro acum 6 ani si a avut numai probleme:injectoarele,discuri de frana, telescoape, turbina, EGR-ul si inca cateva, care au costat in jur de 1000 euro fiecare in parte, reparatiile au ajuns undeva la 6000 in decursul anilor masina are 150.000 km facuti numai in Italia, acum daca ar fi sa o vanda, nu cred ca ia 7000.Mai stiu unul cu un passat din 97, 1.9 diesel, are 360.000 facuti, la motor doar injectoarele le-a schimbat acum vreo 3 ani, dar masina merge șnur, umileste skoda din 2009 din orice miscare. Dupa parerea mea depinde de unde ai norocul sa o cumperi si cate piese mai are originale.

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru CoOsMin):

La consumul de 1.8T o cam dai cu presupusul.
Motoarele pe benzina consuma enorm daca au turbina.
Am avut Opel 2.0T, si un prieten a avut A4 1.8T. Ambele papau enorm pe "rosu" (adica cand rupea aderenta si urca instant in limitare, ca mie imi ajungea daca schimbam in 4500). 18% e un consum urban potolit normal pentru un astfel de motor.
Cand dai o talpa si lasi turbo sa lucreze, suge cativa litri la un demaraj 50-200.
Iar altfel de condus nu se potriveste unei astfel de masini, ca iti trebuie 3 secunde in care sa nu gandesti, dupa care urmeaza 10 in care te lupti cu aderenta la franare, eventual si o tragedie. Asta nu e genul de masina pe care s-o arzi in limitare pe bulevard. In orice oras ai fi, cand conduci o astfel de masina ti se pare ca peste tot sunt ambuteliaje.

| CoOsMin a răspuns (pentru mgtow):

Aia e parerea ta, eu nu mi-as da Audi'ul din 2000 pe un Golf V din 2007 NICIODATA! sper ca stii ce inseamna niciodata.

2PacShakur - Nu stiu de cati bani dispui dar iti spun ceva, nu poti si consum si agilitate. Dar diferenta dintre un mers normal intre 1.6 benzina si 1.8 turbo e de maxim 1L! La mers normal, ceea ce priveste sportu, poti ajunge si cu 1.6 la 15-16l/100km schimb doar pe rosu si poti ajunge si cu 1.8t la 18-19l/100km tot pe rosu.

Inca ceva, daca iti iei 1.6 benzina o sa regreti amarnic pentru 1L/100km de benzina ca nu ti-ai luat 1.8t. AMARNIC. laughing

| AliLina2 a răspuns:

Sunt bune, unele au instalate si navigator la bord..prinde aproape 200 km/h..cam greu cu consumul, 11-12 in oras si 6-7 fara..in rest e ok.

| ȘefuLaValută a răspuns:

Diferenta de conum e mult prea mica ca sa renteze 1.6! Si in mers e mult mai placut 1.8 mai ales la o depasire.Asta e o masina fara suspensii multi-brat si daca a fost intretinuta cum trebuie este extrem de fiabila. Mici probleme pe care la fac masinile vechi si in rest benzina buna, ulei si piese de calitate, fara sa iti bati joc de ea si merge ceas.Mai bine iei o masina cu 240.000-280.000 km decat una cu 170.00-215.000 pentru ca sunt dati km inapoi ori sub 200.000 km ori putin peste.Desigur ca poti sa iei una cu 180.000 km dar sa o verifici bine de tot inainte.Sa ai grija de ea!