Daca are tractiune 4x4 nu inseamna ca nu buna. E chiar mai buna. Uita-te la clipurile lui Ken Block, foloseste doar tractiune integrala, cel putin in filmuletele in care m-am uitat eu.
Aia 200cp trebuie sa fie si foarte jucausi, adica nu un diesel cu lag de 3 minute. De preferat motor pe benzina capacitate cat mai generoasa, sa rupa aderenta de la orice atingere.
De construit, construiesc muncitorii cu lopeti, tu cred ca vrei sa zici de tuning.
Iti trebuie o masina cu transmisie rezistenta, sau o transmisie pentru drift conceputa special pentru masina pe care vrei s-o transformi, un ansamblu directie-suspensie speciale de drift, cu unghiurile reglabile, si unghiul de bracare foarte larg, s.a.m.d.
Pret total al investitii, liste de piese cand nu ai nici macar masina... Astea sunt intrebari copilaresti.
Daca intr-adevar iti doresti sa incepi sa 'te dai', cumperi un BMW adus de pe afara, motor 2.5 vanos, te joci putin cu el cu cauciucuri sh, intri in gasca drifterilor, afli ce modificari merita sa faci la masina, vezi la cei mai experimentati cum se face, de la preparat masina pana la drift-ul propriu-zis.
Ca buget, dupa mintea mea, ceva pe la 2000-3000e sunt 'foarte' suficienti, pentru inceput.
Trebuie insa sa te tii tare, sa ai bani, ca 2 perechi de cauciucuri pe rotile propulsoare inseamna doar incalzirea, la drift.
Cu o troasca de BMW 316 compact cu autoblocante, am facut cauciucurile netede dupa o seara de plimbari, in care am facut doar cateva cerculete, si plecari mai nervoase, chestii pe care le fac si cu alte coji, fara pagube.
BMW-urile mananca gumele de pe spate ca un porc. Dar e foarte potrivit pentru drift, parca ar fi conceput pentru asta, e foarte jucaus.
imihaistoian întreabă: