2.0 TDI a fost un motor extrem de prost. Nu stiu cat au reusit sa-l imbunatateasca, dar primele variante erau esecuri. Nu doar ca nu faceau treaba de diesel (consumau 7-8% mixt si nu prea trageau), dar consumau ulei in draci, si apareau diverse probleme mecanice de parca erau facute de Ceausescu, la economie. Probleme cu presiunea uleiului in motor, filete care sar s.a.m.d. Eu nu m-as apropia de 2.0 TDI niciodata, mai ales ca cei de la VAG trag foarte mult de piese, adica nu proiecteaza mare lucru nou, incearca sa imbunatateasca vechile piese, schimba tehnologia de suprafata a motoarelor timp de zeci de ani si ies cobai cu mecanica grea invechita, solicitata de electronica noua, care supraalimenteaza si solicita piesele model vechi, care erau facute sa dezvolte puteri mici.
Producatorii seriosi dezvolta permanent motoare de la 0, iar cele care nu sunt tocmai reusite nu mai sunt dezvoltate. La VAG se face ca pe vremea lui Ceausescu, cand facea in Romania Dacii, Aro, camioane, autobuze si tractoare, incercand sa produca in tara cat mai multe piese, pe care sa le foloseasca la cat mai multe masini. Cum la Aro gaseai o groaza de piese de Dacia, asa si la VAG, iti cumperi A4 si cand te uiti pe listele de compatibilitati la piese, ai sa vezi ca piesele din masina ta se regasesc si pe Polo 2001, Golf 1980, Seat din 98 si altele. Daca nu ma crezi iti pot arata niste poze cu cutii de piese, sa vezi cum o fuzeta de spate de Golf 2 e compatibila cu masini dupa 2000 din grupul VAG.
La A4 ai o caroserie destul de buna (spatioasa, legata si rezistenta la rugina). Ai in schimb consumabile scumpe la nivelul suspensiei si a directiei (A4 e pe platforma de Passat, si ambele au multe brate care nu pot fi bucsate, cand incep sa bata se schimba cu totul, costa cateva sute de euro si trebuie facuta si geometria dupa aia).
Un motor foarte bun pentru A4 e un 1.9 TDI. Ai mai multe variante, ideal ar fi unul de 131 sau macar 116cp, in 6 trepte. Alt dezavantaj e ca motorul vine foarte inghesuit in compartimentul sau, iar pentru mecanica esti nevoit sa platesti si sa astepti mai mult, pentru ca e necesara demontarea botului (bara, faruri, radiatoare...) pentru a schimba distributia, de exemplu.
Depinde la ce vrea 'cineva' s-o foloseasca.
La pretul asta eu recomand asa:
-Renault Megane II 1.8 sau 1.6 16v
-Astra G
-Corsa C
-Golf 4 1. 9TDI (doar daca face multi km prin drumuri gen sate, altfel e o vechitura depasita)
-Octavia II 1. 9TDI (idem Golf 4, dar portbagaj mult mai mare)
-Ford Focus
-Dacia Logan (preferabil pe benzina, dar nu 1.2 sau 1.6 16v).
Cam astea mi-au atras mie atentia si mi-au venit acum in minte, mai sunt si altele.
Fara motoare VAG (Volkswagen, Seat, Skoda, Audi) pe benzina in 16v. Sunt niste glume proaste.
Ce parere ai despre un peugeot 407 1.6 hdi din 2005? Masina o vrea pentru oras.
De Peugeot chiar nu stiu mai nimic... Am condus doar cateva HDI-uri, si ce pot sa spun este ca fug, trag foarte tare.
In rest... Se spune ca masinile franceze sunt foarte scumpe la intretinere, din cauza ca sunt sofisticate... La Renault cel putin, nu e deloc asa, pentru ca tehnologia lor sofisticata e si fiabila, spre deosebire de masinile sofisticate de la nemti, care nu sunt deloc fiabile.
Ce parere ai despre un audi a4 2.0 tdi 2008?
P.S.: A4 din 2008 o sa fie "pana in 4000e" peste vreo 5 ani
Nu vreau pana in 4000e ). Vreau sa stiu daca e buna si pentru incepatori. ce zici? O vreau pentru fratele meu care abia a luat carnetul. ce zici?
Deci un 1.9 TDI ar fi ideal nu?
Cam cat ma ajunge niste numere personalizate?
Eu n-as da unui incepator un diesel, mai ales supraalimentat.
Masina de incepator e ceva pe benzina pana in 1.8 - 2.0, caroserie de preferat berlina (ca sa invete sa parcheze orice), ceva ieftin de facut, in caz de zgarieturi, indoituri, etc.
Da, gama 1.9 TDI e cea mai reusita de la VAG, pana in prezent. Cu exceptia masinilor echipate cu aceste motoare, eu nu m-as mai uita la NIMIC altceva de la ei.
Mna... stii cum sunt pustanii astia care abia au luat carnetul. vor masini de fite. de o mazda rx-8 ce spui de prin 2005?
N-am prea mirosit Mazde pana acum.
Am vazut vreo 2 care nu porneau, in oras, iar proprietarul nu parea prea surprins
Nu e genul de masina care sa-mi placa, si nici genul de masina care sa vina la service la noi.
2.0 TDI a fost un motor extrem de prost. Nu stiu cat au reusit sa-l imbunatateasca, dar primele variante erau esecuri. Nu doar ca nu faceau treaba de diesel (consumau 7-8% mixt si nu prea trageau), dar consumau ulei in draci, si apareau diverse probleme mecanice de parca erau facute de Ceausescu, la economie. Probleme cu presiunea uleiului in motor, filete care sar s.a.m.d. Eu nu m-as apropia de 2.0 TDI niciodata, mai ales ca cei de la VAG trag foarte mult de piese, adica nu proiecteaza mare lucru nou, incearca sa imbunatateasca vechile piese, schimba tehnologia de suprafata a motoarelor timp de zeci de ani si ies cobai cu mecanica grea invechita, solicitata de electronica noua, care supraalimenteaza si solicita piesele model vechi, care erau facute sa dezvolte puteri mici.
Producatorii seriosi dezvolta permanent motoare de la 0, iar cele care nu sunt tocmai reusite nu mai sunt dezvoltate. La VAG se face ca pe vremea lui Ceausescu, cand facea in Romania Dacii, Aro, camioane, autobuze si tractoare, incercand sa produca in tara cat mai multe piese, pe care sa le foloseasca la cat mai multe masini. Cum la Aro gaseai o groaza de piese de Dacia, asa si la VAG, iti cumperi A4 si cand te uiti pe listele de compatibilitati la piese, ai sa vezi ca piesele din masina ta se regasesc si pe Polo 2001, Golf 1980, Seat din 98 si altele. Daca nu ma crezi iti pot arata niste poze cu cutii de piese, sa vezi cum o fuzeta de spate de Golf 2 e compatibila cu masini dupa 2000 din grupul VAG.
La A4 ai o caroserie destul de buna (spatioasa, legata si rezistenta la rugina). Ai in schimb consumabile scumpe la nivelul suspensiei si a directiei (A4 e pe platforma de Passat, si ambele au multe brate care nu pot fi bucsate, cand incep sa bata se schimba cu totul, costa cateva sute de euro si trebuie facuta si geometria dupa aia).
Un motor foarte bun pentru A4 e un 1.9 TDI. Ai mai multe variante, ideal ar fi unul de 131 sau macar 116cp, in 6 trepte. Alt dezavantaj e ca motorul vine foarte inghesuit in compartimentul sau, iar pentru mecanica esti nevoit sa platesti si sa astepti mai mult, pentru ca e necesara demontarea botului (bara, faruri, radiatoare...) pentru a schimba distributia, de exemplu.
Uite aici niste site-uri tu trebuie doar sa pui detaliile si in rest te uiti :
http://www.auto.ro/cautare-avansata
http://www.tocmai.ro/anunturi/automobile/romania.html
http://www.bestauto.ro/vanzari-auto-piata-auto-cautari.htm
http://www.buletinulauto.ro/autoturism.html
http://www.autovit.ro/autoturisme
http://www.autoscout24.ro/......earch.aspx
http://olx.ro/auto-masini-moto-ambarcatiuni/autoturisme/
http://autodel.ro/Autoturisme#altiparametri
http://www.depozitauto.ro/
Astea sunt cele mai bune site-uri.
Stiu si eu site-uri. dar vreau niste marci asa mai bunicele in pretul asta.
Pai de asta ti-am dat site-urile cu cautare avansata tu trebuie sa introduci doar datele care te intereseaza si pretul maxim si acolo iti afiseaza marcile in pretul care te intereseaza, simplu, dar trebuie sa depui un pic de efort si tu ca nu e greu, puteam si sa caut pentru tine dar te las pe tine sa faci asta pentru ca nu e greu.O zi buna
Masinile franceze au piese scumpe insa Citroen face masini bune.Banuiesc ca si Peugeot doar fac parte din acelasi grup
David24876 întreabă:
led889 întreabă: