| Syrten a întrebat:

Bună TPU!
Circulam astăzi cu mașina și am observat că o doamnă încerca să traverseze pe trecerea de pietoni. Am început să frânez ușor până am ajuns cu pedala de frână până în capăt, am ținut-o așa apăsată dar totuși mașina a mai înaintat un metru, doi. De ce? Îmi e frică să nu îmi iasă ceva în cale și să nu frâneze mașina. Tatăl meu a zis că depinde de presiunea pe care o dau pedalei, dacă apăs brusc se oprește mai repede mașina decât dacă aș apăsa-o ușor. Voi ce credeți?
Mulțumesc!

Răspuns Câştigător
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Cel mai bine este sa o verifice un specialist in servis, parerea mea, cu masina nu este de joaca faci un accident grav si risti enorm.

13 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Urgent la un mecanic auto, ca risti sa omori pe cineva in trafic, cu frana defecta!

suntserios
| suntserios a răspuns:

Și nu ți a trecut prin cap sa mai apeși odată frana aia da vezi daca tine sau e o problema cu mașina?

| sierra1 a răspuns:

"frână ..am ținut-o așa apăsată dar totuși mașina a mai înaintat un metru...Voi ce credeți?"

eu cred că ești un pericol public, dă-te jos de la volan până nu omori pe careva

| CristiDinBucuresti a răspuns:

Cred ca trebuie dusa in service auto sa o repare, ai probleme la sistemul de frinare, ce masina este?

| Syrten explică (pentru CristiDinBucuresti):

Golf 5, a luat-o tatăl meu și a condus-o după incidentul de azi și a zis că trebuie să o apăs mai repede ca pompa să primeasca presiune sau ulei, nu mă prea pricep.

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Syrten):

Tatal tau vorbeste prostii. Nu este normal sa coboare pedala pana la fund, ai aer sau pierdere de presiune.

| anonimuIl a răspuns (pentru Syrten):

Trebuia să faci - PEDALE ca la Daciile vechi. Ai garniturile uzate în pompa de frână.

| anonimuIl a răspuns (pentru NoTurbinaNoGood):

Are garniturile uzate în pompa de frână și așa se întâmplă - se duce pedala până jos.
Trebuie făcute PEDALE de cam 5 ori ca să frânezi normal.

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru anonimuIl):

La fel se comporta si cand este aer in instalatie.
Din pompa ar putea fi si supapele din pistonase.
Din experienta mea, masinile dupa 1990 au materiale foarte bune in pompa, nu mai e nevoie de schimb de garnituri sau pistonase, deci pariez pe varianta aerului in instalatie.
La VW nu prea iese aerisirea fara tester-functia bleeding din ABS.

| CristiDinBucuresti a răspuns (pentru Syrten):

Cel mai bine este sa o verifice un specialist in servis, parerea mea, cu masina nu este de joaca faci un accident grav si risti enorm.

| CristiDinBucuresti a răspuns:

Mersii pentru funda, du maine daca poti masina sa o repare.

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Ai aer in instalatie si/sau pierderi pe la garnituri.
E nevoie de o revizie la circuitul hidraulic al franelor.

| UserRo10 a răspuns:

Ai 3 mari factori.
1. Lichid frana invechit ce are apa in el (pedala este elastica)
2. Uzura sau insuficienta vacuum la pompa de frana (nu e cazul tau, nu ai pedala tare de tot)
3. Probabil s-a activat abs-ul si nu a lasat rotile sa se blocheze pentru a frana mai eficient. Ai simtit niste batai in pedala?

| Silviullet a răspuns:

Pai mergi pe o strada, verifici sa nu fie cineva in spate si faci exact ce ti a spus taică-tu, pui frana brusca.