Cel mai bine este sa o verifice un specialist in servis, parerea mea, cu masina nu este de joaca faci un accident grav si risti enorm.
Urgent la un mecanic auto, ca risti sa omori pe cineva in trafic, cu frana defecta!
Și nu ți a trecut prin cap sa mai apeși odată frana aia da vezi daca tine sau e o problema cu mașina?
"frână ..am ținut-o așa apăsată dar totuși mașina a mai înaintat un metru...Voi ce credeți?"
eu cred că ești un pericol public, dă-te jos de la volan până nu omori pe careva
Cred ca trebuie dusa in service auto sa o repare, ai probleme la sistemul de frinare, ce masina este?
Golf 5, a luat-o tatăl meu și a condus-o după incidentul de azi și a zis că trebuie să o apăs mai repede ca pompa să primeasca presiune sau ulei, nu mă prea pricep.
Tatal tau vorbeste prostii. Nu este normal sa coboare pedala pana la fund, ai aer sau pierdere de presiune.
Are garniturile uzate în pompa de frână și așa se întâmplă - se duce pedala până jos.
Trebuie făcute PEDALE de cam 5 ori ca să frânezi normal.
La fel se comporta si cand este aer in instalatie.
Din pompa ar putea fi si supapele din pistonase.
Din experienta mea, masinile dupa 1990 au materiale foarte bune in pompa, nu mai e nevoie de schimb de garnituri sau pistonase, deci pariez pe varianta aerului in instalatie.
La VW nu prea iese aerisirea fara tester-functia bleeding din ABS.
Cel mai bine este sa o verifice un specialist in servis, parerea mea, cu masina nu este de joaca faci un accident grav si risti enorm.
Ai aer in instalatie si/sau pierderi pe la garnituri.
E nevoie de o revizie la circuitul hidraulic al franelor.
Ai 3 mari factori.
1. Lichid frana invechit ce are apa in el (pedala este elastica)
2. Uzura sau insuficienta vacuum la pompa de frana (nu e cazul tau, nu ai pedala tare de tot)
3. Probabil s-a activat abs-ul si nu a lasat rotile sa se blocheze pentru a frana mai eficient. Ai simtit niste batai in pedala?
Pai mergi pe o strada, verifici sa nu fie cineva in spate si faci exact ce ti a spus taică-tu, pui frana brusca.