Numai pe presormetru de diesel se pot verifica, 30 de lei/injector la service-urile auto mari, nu prea are orice service!
Nu cumva vrei sa spui ca pe banc se verifica? eu am un prieten care se ocupa de asa ceva poti sa iti dai si tu seama, scoti furtunasele de la retur si pui epubretele la fiecare in parte si nu trebuie sa scoata pe retur mai mult de 0.3 ml cu masina turata la 3000 de rotatii timp de 1 minut, de exemplu la renault, vw si mercedes pe astea stiu eu ca se poate se poate afla corectia intre ele la tester. good luck
Nu. Am spus foarte bine ce am spus. Daca vrei sa te convingi, te invit la mine la service absolut oricand vrei tu, de luni pana sambata intre orele 8 si 17, si ai sa te convingi. Nu cred ca se poate ceea ce spui tu ca pe retur sa nu scoata mai mult de 0, 3 ml fiindca depinde de consumul fiecarei masini, un injector nu scoate debit de combustibil egal la un Smart cu un Hummer de exemplu... asta e evident. Oricum ce spui tu cu mai mult nu e relevant, ca sa le verifici trebuie sa nu scoata mai putin fiindca ele se infunda in totdeauna, nici o-data nu se dilata!
Da eu ti-am dat exemple la masini care trebuie sa nu scoata mai mult de 0.3 mai sus, nu am zis ca toate masinile scot la fel acum iti dai seama ca nu se compara un smart cu un hummer cum ai zis,prietenul asta al meu crede-ma nu face fata la cate cerinte are,eu stiu de la el,am stat si eu pe acolo cand le reconditiona,le da jos,le pune pe banc si baga nu stiu cati bari in ele dupa aia afla ce e stricat in unele cazuri sunt supapele de retur in alte diuzele si in legatura cu u ce ai zis nu te supara pe mine daca ai avea service ai stii,cum poti sa spui ca injectoarele nu se strica ci se doar infunda,cele mai frecvente cazuri sunt cand stricate si rare cand sunt infundate se rezolva la curatirea cu ultrasunete, alea care sunt infundate sunt masini cu norma de poluare euro2, restul ce trece de euro 3 majoritatea sunt comon rail si sunt foarte sensibile nu apca sa se infunde ca se duc ori le reconditionezi(nu prea ai garantie in ele)ori pui altele noi.
Am spus ca nu se dilata, doar se infunda, ca se poate arde partea electrica, si tu ai spus prima oara ca trebuie maxim 0.3 acum ca mai mult de 0.3 ar cam trebuii sa te hotarasti ce minti!
Man ce ai, ai ceva cu mine? Eu nu mint pe site eu spun doar ce stiu nu sunt mare mecanic ca tine. poate tu minti lumea ca esti ditamai patron si ai service, unde vezi tu ca am zis mai mult de 0.3, pune-ti ochelarii si mai citeste odata, ce spui tu de dilatare ce crezi ca e pastila efervescenta? Ideea e ca te infunzi tu cand numai ai ce zice nu injectoarele alea, alea se uzeaza si nu se infunda
Nu cumva vrei sa spui ca pe banc se verifica? eu am un prieten care se ocupa de asa ceva poti sa iti dai si tu seama, scoti furtunasele de la retur si pui epubretele la fiecare in parte si nu trebuie sa scoata pe retur MAI MULT DE 0.3 ML cu masina turata la 3000 de rotatii timp de 1 minut, de exemplu la renault, vw si mercedes pe astea stiu eu ca se poate se poate afla corectia intre ele la tester. good luck
Aia e ce ai spus tu si ti-am scris cu majuscule unde ai scris mai mult ca sa vezi si tu ca esti cam chior de felul tau daca imi spui mie sa imi pun ochelarii. si ce legatura are dilatarea cu pastilele efervescente? Tu stii ce e aia dilatare? Cati ani ai? Ai ajung in clasa a 6-a ca sa faci termodinamica sau termotehnica?
Poi da si unde am scris eu gresit? Dau copy/paste unde vezi ca am scris eu odata mai mult de 0.3 si odata mai mult? bigalow a răspuns (pentru FurtunaDiesel):
Nu cumva vrei sa spui ca pe banc se verifica? eu am un prieten care se ocupa de asa ceva poti sa iti dai si tu seama, scoti furtunasele de la retur si pui epubretele la fiecare in parte si nu trebuie sa scoata pe retur mai mult de 0.3 ml cu masina turata la 3000 de rotatii timp de 1 minut, de exemplu la renault, vw si mercedes pe astea stiu eu ca se poate se poate afla corectia intre ele la tester. good luck. Si a 2 oara tot asa am zisuite cui ii trebuie ochelari? (23 Octombrie 2011 13:01 )
bigalow a răspuns (pentru FurtunaDiesel):
Da eu ti-am dat exemple la masini care trebuie sa nu scoata mai mult de 0.3 mai sus, nu am zis ca toate masinile scot la fel acum iti dai seama ca nu se compara un smart cu un hummer cum ai zis,prietenul asta al meu crede-ma nu face fata la cate cerinte are,eu stiu de la el,am stat si eu pe acolo cand le reconditiona,le da jos,le pune pe banc si baga nu stiu cati bari in ele dupa aia afla ce e stricat in unele cazuri sunt supapele de retur in alte diuzele si in legatura cu u ce ai zis nu te supara pe mine daca ai avea service ai stii,cum poti sa spui ca injectoarele nu se strica ci se doar infunda,cele mai frecvente cazuri sunt cand stricate si rare cand sunt infundate se rezolva la curatirea cu ultrasunete, alea care sunt infundate sunt masini cu norma de poluare euro2, restul ce trece de euro 3 majoritatea sunt comon rail si sunt foarte sensibile nu apca sa se infunde ca se duc ori le reconditionezi(nu prea ai garantie in ele)ori pui altele noi.
Nu stiu cine oi fii dar eu am impresia tu faci la misto sa ma enervezi pe aici sau esti praf, pai n-ai scris tu ma cu mana ta ca "scoti furtunasele de la retur si pui epubretele la fiecare in parte si nu trebuie sa scoata pe retur MAI MULT DE 0.3 ML cu masina turata la"si tu imi zici ca am scris ca mai mult de 0.3 ml
Aia am copiat ce ai spus tu mai sus,, desteptu" familiei. Mai ai ma frati asa destepti ca tine?
Da mai am, hai ca ma retrag nu mai zic nimic ca cine stie ajungem la injuraturi si nu imi sta in caracter sa ma cert aiurea pe site
Ar fi si culmea sa mai incepi sa te si certi
JaguarSType întreabă:
anonim_4396 întreabă: