Materialul de care vorbesti doar permite articularea autobuzului la curbe, atat. Poate fi din panza rezistenta la frecare sau cauciuc. In rest are articulatii pentru rezistenta.
Acel "material" nu tine autobuzul legat de semiremorca. El are rolul pe care il au peretii autobuzului.
Da
la alea si daca sta in loc se suceste partea din spate aluneca din pzitia initiala.
E doar un cauciuc pentru a acoperi golul ala si a permite sa se articuleze sa ia curba.
Autobuzul are oricum o legatura zdravana de metal pe dedesubt cum spun si ceilalti, ca la remorca.
Burduf de ala mai vezi si la tren intre vagoane doar ca e mai mic nu e acordeon ca la autobuz, la tramvaie mai gasesti ( aici chiar vezi cum se invarte articulatia aia daca stai la mijlocul tramvaiului ) si la metrou mai este.
Este cauciuc. Dar nu tine legat autobuzul (pentru asta sunt alte piese) ci e un fel de perete flexibil. Pentru a permite autobuzului prea lung sa se "indoaie" in curbe. Si se numeste burduf.
MontanDewDarkBerry întreabă: