Dacia 1310 Sport cu toba sparta intentionat pentru sunet mai agresiv si stickerele de rigoare cu "Nayc" si "Punna" pe ea.
Un Escort RS Cosworth model 94, Twingo 1.2 model 96 cu trapa din panza si o Dacie 1100 editie Mioveni city sa dau spirit de patriotism.
Tu ai spus aici 2 greseli mari: 1. Opel astra g nu se mai fabrica in 2008. Ultimele astre g au fost fabricate in 2004. De atunci si pana in 2009 se fabricau astra h. Iar din 2009 si pana in prezent se fabrica astra j. Si a 2 - a greseala e ca opel nu face motoare tdi. Cele diesel se numesc cdti la opel. Daca am gresit, imi cer scuze si te rog sa ma corectezi.
Nu am spus greseli, dar nu avea rost sa mai spun odata, eu am opel astra 2003 g, corect, nu se mai fabrica, nu te contrazic, voiam sa zic h pentru prieten, ca nu aveam eu de unde sa stiu informatiile daca nu o testam si eu, mi-a trecut una prin mana, cea de la taicamio, dar a dat-o si a luat un Audi a6 el si eu opel astra g 20-03 benzina, si la faza cu a 2-a greseala esti but la masini, este tdi iti fac poza? sa vezi?
http://www.auto.ro/opel-astra/1809311.html acum ca sa nu mai zici ca gresesc eu, odata ce mi-a trecut prin mana, nu pot minti;)
Ok, chiar nu vazusem la opel tdi. Tocmai de asta am zis daca gresesc sa ma contrazici pentru ca nu am avut opel. Asta e, imi pare rau, dar chiar nu trebuie sa ma faci but. Putem vorbi si civilizat
Nu prea exista masini noi in banii astia. Doar Logan sau Lada Priora.
Masinile sh le las pentru cei cu mentalitate romaneasca. Ma mir ca nu cumpara si periute de dinti sh.
Bineee )
Nimeni n-a zis nimic de cei care au pus ban pe ban sa aiba si ei masina, sa se poata deplasa pe disante mai lungi, sa-si duca copii la scoala in timp util sau sa ajunga la serviciu la timp. Idiotenia este din partea celor care au in buzunar 9-10.000 Eur dar isi cumpara toate Audi-urile, Mercedesurile si BMW-urile second-hand, baga placa aia cu fiabilitatea nemteasca (de nu le ajungi nici cu prajina la nas) si apoi vin pe TPU si zic ca nu le merge inchiderea centralizata, ca motorul scapa ulei sau ca ''nu mai trage peste n rpm''. Si la final le tin de bibelou in spatele blocului ca n-au bani sa le intretina (am cateva zeci de cazuri doar la mine la bloc).
Masina noua nu se compara cu masina sh. Daca nu-ti permiti masina noua dar ai nevoie urgenta de masina atunci faci un compromis (si speri sa ai noroc) dar daca ai 9-10.000 de Euro (bani care iti permit sa iei o masina noua), dar tu-ti cumperi ''masini straine'' sh (ca asa ai auzit tu ca e cool, pai cum sa ai Logan) atunci esti idiot.
Exista 2, poate 3 exceptii de la ce am scris mai sus, dar nu o sa le fac publice ca le iau cocalarii drept scuza ca au BMW
Da, am senzatia ca este foarte scumpa la intretinere. Placutele de frana si uleiu pentru Diesel cu filtru de particule costa cat juma de logan sh. Aveo au niste motoare de te rogi de ele, niciunu nu se apropie macar de pragul de 100 cp (in special cele Diesel). Au tabla la fel ca a Loganului, rugineste in 6 ani. Sunt masini facute in Coreea pentru Europa de E.
P.S: Pana in 2012 nici macar nu existau Aveo Diesel...
Nu-i la fel la tablarie rugina apare mult mai tarziu fata de logan, in habitaclu zgomotul e mult mai mic fata de logan, stabilitatea difera. Distributie schimbata (curea, role, intinzatori, pompa de apa) 380 lei piesa de origine GM. Filtru de particule se aplica la motorizariile diesel, filtrul nu se schimba degeaba eu la Laguna nu am schimbat-o niciodata si nici nu o voi schimba daca nu am probleme cu ea (doar in cazul in care se sparge). Rugina nu am pe ea doar unde mi-a sarit criblura E fabricata in 2006. Masiniile care sunt fabricate in numar cat mai mare evident ca si pretul pieselor este mai mic. Nu neaparat masina face diferenta ci cel care o sofeaza daca o conduci prost normal ca nu storci performante din ea. Daca o conduci normal in a 5-a treapta 2800-3000 ture ai pana maxim 110 km/h, si cu pedala la fund parca acul de la vitezometru sta pe loc. Masina are 54kw benzinar 1, 2.
Ai dreptate in cateva privinte :
''stabilitatea difera''
Intr-adevar, Loganul mi s-a parut o masina ceva mai elastica, cu o cutie de viteze mult mai bine legata (originala Renault) si directii care raspund mai prompt. Aveo castiga doar pe partea de finisaje si zgomot in habitaclu, dar placerea sofatului nu-i aceeasi ca la Logan (1.6 16v 77 kw, 105 cp respectiv 1.5 DCI 66 kw, 90cp). Nu stiu sa-ti zic daca am condus Aveo 1, 2 sau 1, 4 pentru ca nu mai tin minte exact dar cu impresia asta am ramas.
''Nu neaparat masina face diferenta ci cel care o sofeaza''
Si aici ai dreptate. Soferul face peste 50% din tot sofatul. Masina te ajuta doar pana la un punct. Cu cat o conduci mai sportiv cu atat mai repede distrugi placa de ambreiaj si segmentii. Ideal ar fi sa nu depasesti 2500 rpm in oras si 3000 rpm pe sosea decat la nevoie (cand trebuie sa te bagi pe o strada aglomerata, in depasiri, in rampa, etc)
Legat de BMW, ma refeream la ulei (toate Dieselurile cu filtru de particole folosesc un ulei special, mai scump decat cel normal) Si mai intra si cate 6 l deodata. Iar BMW-urile pe benzina te baga in mormant la cat consuma, ca mare parte sunt V6.
Debinde de preferinte, de motor, de consum! Eu iti recomand audi sau BMW
Un vw passat ( ultra dotat, 2010, 100. 000km, 140 cai putere, Germania si trapa, fara accidente)!
Hmm.Pai un Renault asa mai bunicel; ca Renaul Megane, am un coleg care si la cumparat pe 9000€ si era aproape nou.
Francezii au masini de lasa de dorit detin si o Laguna2
Nimic nu se compara cu o masina noua. Asa ca, un logan nou. Cu 10000 euro poti lua unul 1.2 16 v cu toate dotarile pe el( aer conditionat, geamuri electrice, navigatie, bluetooth, etc )