Nu toate consuma. Cele mai multe au fost rezolvate in perioada de garantie, unele chiar iesite din garantie.
Dupa 2012 problema a fost rezolvata in fabrica.Te uiti la toba de esapament daca are funingine neagra uleioasa.
Depinde cat este de uzata masina.
Daca are pana in 100 mii km atunci nu ai probleme cu ea.
"acea faimoasa problema cu consumul de ulei " e aplicabilă ORICĂRUI notor uzat excesiv nu doar pentru cel in discuție
Chiar au bube din fabrica 1.8 tsi modelele fabricate pana in 2012.Consum ulei 1l la 1000 km masina cu 30.000 km.
In garantie se inlocuiesc segmentii cu probleme dar noul model sunt putin diferiti si se inlocuiesc si pistoanele. Faza ca bielele au 21mm gaura de bolt la alea vechi si 23 la alea noi si trebuie inlocuite si alea.
Cost 2500Euro in reprezentanta daca a iesit din garantie.
Inca merita.Un Audi 1.8 tfsi A4 sau A5 uneori chiar quattro din 2010-2011 se vinde cu 8000E-9000.Cu 2500 ai set motor nou cu piese originale distributie noua, garantie etc.
Cu 2500 nu prea gasesti cine stie ce.Dar are sanse sa gaseasca o masina cu problema rezolvata de fostul proprietar.
Consumul ala de ulei se datoreaza turbinei si nicidecum motorului.Vad pe aici mai toti cunoscatori,desfaci motoru pui segementi etc
Deci cam asta e problema masinilor cu turbina,la un moment dat scapa ulei pe la turbina.
Ca sa stii sigur,desfaci conducta,metal sau cauciuc ce iese din turbina,doar la un capat,este prinsa cu colier,iar daca curge ulei de acolo, stiu si eu si chair o lingurita acolo este problema faimoasa, aia cu uleiu.
Mai ales daca e pe benzina de regula pe acolo se pierde ulei. Turbina se poate scoate daca pierde, se pun alte garnituri o pui la loc si ai turbina ca si noua si nu mai ai consum de ulei.
Masina nu are probleme cum cred unia din fabrica, adica gata are defecte din fabrica asa cred cei care cumpara fiare vechi, apoi vin pe aici si dau vina pe fabrica.
In sf fiecare cu cat poate duce.Eu personal am gasit in 3 audi de care spui tu, toate care aveau turbo la unu juma de litru, la altul 2 linguri, la alantu o lingura de ulei, toate pierdeau ulei, ala cu juma de litru trebuia omu sa stea cu bidonu in masina pregatit
Daca citesti pe net de la astia delde tine e bun,citeste tu.Tu ai masina cumva? ai avut masina aia ce intreaba omu? A ca ai citit tu de la nea caisa pe net e bun tine pentru tine ce ai citit,tu nici in vis nu ai avut masina pe benzina dar iti dai cu presupusu din ce citesti de pe net.
Eu i-am spus omului pe unde ar curge, ar consuma ulei, am spus si cum sa verifice, nu am spus da exact aia e problema, deci e f usor sa verifici teava aia la o turbina, decat sa te apuci sa umbli la motor.
Dupa ce verifici acea teava care dureaza stiu si eu 5-10 minute si vezi ca este uscata,nu-i ulei acolo, atunci mergi sa cauti altundeva.
Ca idee sa stii si tu, se incepe cu ce poti face mai usor, verifici ce se poate verifica cat mai usor, apoi ajungi la motor, nu gata ma apuc sa defac motoru ca is segementii.La fel de bine ar putea sa fie si garniturile de la supape, sau mai stiu si eu ar putea sa piarda.
Vii si te bagi ca musca era eu sa zic unde, vezi-ti de tigaile tale.
Ca idee zecile de mii de postari alea sunt postarile oamenilor care au fiare vechi, deci egal cu zero
Fraiere am avut 1.8 tsi si in 4 ani cat am tinut-o am avut timp sa ma documentez.
Problema este cunoscuta si in reprezentante. Oricine o stie mai putin dobitocul din Spania sofer de camion care se crede mare mecanic.Tu ai trecut direct de la bicicleta la camion.Mai tii minte cand aveai la avatar poza cu casa ta de chirpici?
Dacă e sa aibă problema cu consumul de ulei. Desfaci motorul și schimbi segmenții. Sper sa ai noroc de o mașină bună și sa nu aibă consum de ulei.
Motoarele respective sunt din perioada in care Audi aveau faimoasa problema cu consumul de ulei. Probabil ca exista si motoare ce nu au problema, dar statistic vorbind si la numarul de kilometrii ce o sa aiba masina ce o cumperi tu, ai cam toate sansele sa ai problema asta. Sincer vorbind, decat 2.0 TFSI mai bine 2.0 TDI de 177cp. La cel diesel ai DPF si trebuie sa conduci mai turat putin, dar macar stai linistit ca nu consuma bidoane de ulei si nu ti se rupe lantul de distributie cand iti este lumea mai draga. Eu am variante de 143cp 2.0 TDI si nu am probleme de 30. 000km in 2 ani ( 190. 000km-220. 000km).
anonim_4396 întreabă:
Stanmariusvasile întreabă: