Îi vine prea multă benzina, pufaielile alea sunt un fel de rateuri. Umblă la carburator
Ai dereglat axul cu came față de arborele motor. Felicitări.
Mergi cu el la un service, să-l repună la punct ca lumea.
Mi se pare ciudat că spui că „pufăie" pe la filtrul de aer. Asta înseamnă că e deschisă calea de admisie în timp ce amestecul din cilindru este comprimat - normal e ca acea supapă să fie deschisă după evacuare, în timpul admisiei (să tragă aer, nu să sufle).
De asta am spus că e dată peste cap.
În plus, dacă „răsuflă" și pe la bujie, aia în mod clar nu e bine strânsă.
Așadar, cred în continuare că trebuie reparată de un mecanic autorizat și calificat.
Cu siguranta ai gresit pozitia, sau cum zic mecanicii, nu ai "tras-o la punct".
Ia si verifica mosnegeste PMS, sa coincida cu ambele supape inchise, si scanteia.
Daca ti se pare ca am vorbit chineza, inseamna ca nu ai ce-ti baga mainile intr-un motor.
farcas123456789 întreabă: