Segmenți uzați, garnitură de chiulasă arsă etc.
Dar cel mai bine, mergi cu ea la service. Ăia te lămuresc în 5 minute.
Consum mare de motorina: la motorul ala este sensibila injectia, mai exact injectoarele se mai "duc", si se blocheaza pe deschis, sau baga prea mult. In acest caz, poate aparea fum negru, mai ales cand accelerezi mai tare. Pentru a afla daca au probleme injectoarele, faci test masurand cantitatea de motorina refulata (e simplu, orice service care se uita la injectii iti poate face asta).
Alte cauze ale consumului ar putea fi:
-roti blocate
-debitmetru defect
-filtru aer vechi
-turbina defecta (fum negru).
La povestea antigelului care scade, prima data ar trebui verificata instalatia: furtune, radiatoare, garnituri.
Te uiti la toba, sa vezi daca scoate abur la relanti. Daca scoate, poate fi garnitura de chiulasa, sau chiar chiulasa. Eu cred, totusi, ca ar putea fi doar o pierdere pe la un furtun, ori radiator. Cei din service vor verifica si daca nu se face presiune prea mare in vasul de antigel. Daca se face, problema este garnitura de chiulasa, si e destul de costisitoare reparatia.
Da si uleiu e la nivel normal