| Deasonyka a întrebat:

de ce tot mai multa lume alege sa isi vanda masina dupa 200 mii km? Intrebarea mea este urmatoarea, sunt mega fixata si super obsedata dupa Renault Avantime cel putin caroseria e ceva unic????. Ceea ce as avea nevoie eu din partea dvs. sunt urmatoarele:
-Ce te faci ca masina e din 2004 cu 150 mii sau 200 respectiv 250 mii km
- Fiind o masina rara cred ca si pretul pieselor sunt pe masuna
-Dupa cum am specificat, caroseria e ceva unic, 3 masini intr-una bus van si cabrio
- Ce ma fac cu motorul? Daca caroseria si interiorul e mai mult decat ok, cum as putea sa ii fac motorul sa sune ca nou? As putea sa ii pun altul? De duster sau mai stiu eu ce altceva.Nu ma pricep la masini insa masima asta Renault Avantime e superba, pacat ca e veche si nu stiu cum i'as putea reinoi motorul.

7 răspunsuri:
regis
| regis a răspuns:

Oamenii nu si vand mașinile la 200.000, ci acolo se cam dau înapoi contoarele, ca sa fie plauzibil.
Prețul pieselor nu este punctul forte la Renault, in general.
In privința acestor 3 in 1, e chestie de perceptie. Când mie îmi spu e cineva ca un obiect X e si așa, si așa, îmi spun ca de fapt e nici, nici.
Înlocuirea motorului nu e o operațiune simpla, mai ales daca nu vorbim de unul identic. Dar stai lejera, un motor bine întreținut poate ajunge si la 1.000.000 km. Nu înseamnă ca daca e vechi e si uzat.

| GabiDumitrescu a răspuns:

Ia un Renault Espace cu trapa... sau un VW Caravan la fel (uite aici ceva frumos si unic - https://www.youtube.com/watch?v=092QsJUivyU). Nu cred ca piesele pentru Avantime sunt scumpe, ca Renault foloseste motoare/cutii si altele pe majoritatea modelelor, nu face un motor si alte subansamble pentru un singur model. Motorul se poate schimba cam la orice masina, desigur, la un moment dat prin anii' 90 un unchi de-al meu avea o Dacie cu motor turbo de Renault si cutie in 6 trepte de BMW. Buba e ca astfel de artificii costa cam mult. Daca iei si cauti, sigur gasesti ceva in genul. Sau ia un VW Caravan/Renault Espace si bricoleaza-le. Sint ceva ateliere la noi care se ocupa cu asa ceva. Desigur, pentru un pret...

| OldSoul a răspuns:

Dupa un numar de km e normal sa inceapa sa cada unele piese, motiv pentru care cei ce-si permit aleg sa vanda masina si sa-si cumpere alta noua, sau mai noua, dupa caz.

Nu prea mai conteaza numarul kilometrilor, mai mult conteaza cum a fost intretinut masina.
Am vazut masini cu numar dublu de km care se comportau mai bine ca unele cu km la jumate.
Plus ca nimeni nu-ti garanteaza ca acei km sunt si reali, in ziua de astazi orice este posibil.
Pana la urma gasesti masini si din 2012 sau chiar mai recente cu peste 250. 000km, iti dai seama ca mare parte din acele masini raman in continuare pe sosele cel mai probabil cu km masluiti.
Fiind rara, da, piesele vor fi rare, rare si scumpe cel mai probabil, cel putin pe partea de caroserie, nu cred ca vei gasi SH.
Pe partea de motor, nu stiu ce sa-ti spun, dar cel mai probabil acel motor a fost pus si pe alte modele de la Renault, deci piese si motor este posibil sa gasesti mult mai repede, cel mai adesea fiind comune.
Despre motor, dupa cum am spus mai sus, daca este un motor comun, care a fost pus pe mai multe modele, de exemplu Laguna (precizez, nu stiu exact daca motorul este comun si pe ce modele s-a mai pus) poti sa-l inlocuiesti cu un alt motor intr-o stare mai buna.
Desigur, poti pune si alt motor, de Duster, cum ai dat tu exemplu, dar aici deja vorbim de munca multa, bani pierduti, si timp pierdut.
Sa zicem ca potrivesti motorul, dar dupa asta vei avea nevoie de omologare, iar asta e beleaua principala, drumuri la RAR teste peste teste, nu merita efortul.
Eventual poti schimba internele motorului asa incat sa-l reinoiesti.
Desi, poate ai putin noroc si gasesti un motor in mintile lui si nu o sa ai probleme.

| Crackman a răspuns:

Da sfatul meu este sa nu te complici niciodata cu folosite.
Daca este veche ( piese noi. nu se stie ce cade, rulmenti, ambreaj, )
Motorul daca este obosit 150 k la benzina
300 k la diesel ( acestea sunt km de viata normali ai motorului ) nu ai niciodata garantia de nimic
Am avut o masina veche. de gasit piese am ggasit ca era model opel.
Dar cu schimbatul motorului cu alt modwl poti sa o faci dar politia romana si registrul nu o sa fie deloc doritori sa te asculte de ce anume ai facut astawinking.

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru Crackman):

Tu citesti ce timpenii debitezi? Un motor intretinut cum se cade nu e obosit nici la 350.000.

| Crackman a răspuns (pentru GabiDumitrescu):

Eu unul nu ma complic cu babute. Pref mereu sa am o masina noua si frumoasa. De ce sa ma complic cu intretineri si celelalte.

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru Crackman):

A, pai ce, tu iei una noua si frumoasa si o intretii romaneste. Adica o duci la service doar cand incepe sa aiba probleme, ca ce sunt alea revizii, nu? In alta ordine de idei, o masina noua nu e fezabila. Cunosc oameni care cistiga 2-3000 EUR lunar in Romania dar au masini SH cam de 2-3000. De ce? Pentru ca nu e o prioritate sa te vada dusmanii in masina noua si sa crape de ciuda, si oricum dupa 10.000 km pe drumurile noastre o masina noua e tot pe acolo ca una care a facut 150.000 in Germania...