Un mecanic bun (nu tu) ar sti ca inainte de a schimba pompa de apa (sau orice alta piese conectata la un sistem de evacuare/presiune/sistem etans) se verifica sistemul.
Pierderea de lichid de racire poate fi oriunde, la un furtun, la o teava, la vasul de expansiune, la pompa de apa.
Intotdeauna un mecanic ar trebui sa ia prin eliminare piesele cele mai ieftine/usor de schimbat primele si apoi sa avanseze.
Sper ca raspunsul meu sa te ajut pe viitor.
Pierzi prin alt loc, nu pe la pompa.
Vestitele pompe de apa Hepu sunt bune dpdv al rulmentilor, in schimb curg pe la pastila toate, de noi. Insa curg foarte putin, am desfacut inclusiv la masinile personale distributii cu pompa de apa hepu, pompa era uda cu antigel in zona pastilei, dar masina nu avea niciodata nivelul mic de antigel, nu completam.
Service-ul la cate te-ai dus te-a cam jecmanit, au luat prin eliminare si au inceput bineinteles cu ce era mai scump.
Mergi la un mecanic adevarat, sa iti faca o constatare. Banuiesc ca ai un radiator sau un furtun fisurat.
Psibil greseala montaj sau piesa cu defect. Nu se va astupa de la sine. Poti verifica sa nu fie la alta imbinare. Masina are niste ani si poate au imbatranit niste furtunuri sau coliere