Orice impact ajuns in roata, poate dauna bratului, telescopului si capatului de bara. In functie de constructia masinii, pot fi mai multe piese buclucase.
Schimba capatul de bara in prima faza, apoi bratul.
Roata ar fi trebuit dusa si ea la indreptat profesional (roluit), si verificata sa nu bata.
Și cam cât ar costa? Schimbare de cap de bara și bratul?
Depinde mult unde te duci... Dupa inlocuire, trebuie facuta si geometria din nou.
Pretul minim e undeva la 30 de lei capatul de bara, 150 bratul. Asta la calitate medie, adica piese sub brandul QWP, de exemplu. Iar manopera incepe de la 100 de lei la coltul blocului, fara geometrie pe stand, pana la... Cat o fi in service. As zice un minim de 300 pe factura + piesele.
Iar service-urile serioase monteaza numai piese cumparate de la distribuitorii lor, altfel nu ar da garantie.
Eu am facut geometria la roti de doua ori in aceeasi zi la doua service-uri diferite.
Am rezolvat problema partial la cel de-al doilea.Nu a reusit sa-mi demonteze o piulita dar macar a identificat problema.
Multi mecanici sunt handicapati din nastere.
Fa-ti geometria la alt service.
Am fost odata la Sildani auto, service mare renumit cu pretentii ca imi juca spatele la 140 la ora.
Au zis ca au facut geometria pe cel mai performant sistem cnc din tara si ca masina e ok.
Am fost dupa aceea la un mecanic de cartier si a zis din prima ca am doua brate pe spate duse si asa a fost.
Cei de la Sildani sunt niste handicapati.
quadcore întreabă: