Din cate stiu eu singurul diesel de la vw e cel de pe modele Lancer X si anume motorul de 2.0 ca ala de 1.8 e proiectat de ei.
Nu are motor de vw si nu te sfatuiesc sa cumperi masini japoneze pe motorina, in Japonia toate masinile sunt pe benzina deci este o versiune de motorizare facuta special pentru europa cine stie pe unde proiectata si cu ce piese.
Ba chiar are motor de vw
modelele de Lancer incepand cu anul 2007 au fost echipate cu un motor diesel 2.0l fabricat de grupul vag.
Iti dau si codul motor chiar
2.0 R4 8v TDI PD 47-103kW
Motor type: EA 188
Motorul l au folosit chiar si la Outlander pana prin 2013.
Si au mai fost si alte modele de Opel construite in Germania.
Corsa s-a facut pana prin 2015 si la Eisenach
Cum si Astra s-a facut pana prin 2013 la Rüsselsheim
Ia-ti masina nemteasca ca e mai sigur, nu te uita la bani cand o achizitionezi, ca nu vrei sa ajungi sa fi tot cu ea prin service.
Te referi la mașina nemțească direct de la sursă?
Nu neaparat, ma refer la marca nemteasca(audi opel, vw...) de unde gasesti si cum reusesti. Noi chiar am avut noroc cu un audi de 5000 euro cumparat din oras si am mers cu el la service doar sa-i punem rotile de iarna. Un prieten are un opel din 98 arata ca dracu fiindca nu o spala si nu intretine dar bani nu baga deloc in ea, in piese ma refer. Din cate stiu masinile nemtesti sunt cele mai bune.
Nu ai condus in viata ta o japoneza asa e?
mitul cu masina nemteasca... e doar un mit, dar romanilor le place sa creada toate rahaturile.
Nici nu se compara fiabilitatea vw cu ce a unei honde sau Mitsubishi, de opel nici nu are rost de discutam
Daca ai mai multa experienta, bravo tie, eu am mentionat clar ca asta e parerea mea, nu sunt aici nici sa ma contrazic nici sa fiu gica-contra.
Si in timp cum se mentine? dupa ce-o folosesti cativa ani cat bagi in ea? pentru mine si asta conteaza la o masina, cat ma costa sa o intretin pe viitor, sa nu se strice piesele, sa nu-mi bag salariu in ea.
Intamplator chiar am avut fix un Lancer... 6 ani si 170.000 km am schimbat doar o bucsa pe langa consumabile.
Vezi ca Opiel nu este masina nemteasca. In afara de Insignia niciun alt model nu a vazut Germania. Ca sa nu mai zic ca General Motors sunt americani toata ziua.
Opel este o companie producătoare de automobile din Germania cu sediul in Russelsheim, fondată în anul 1862 de către Adam Opel.
În anul 1929 pachetul majoritar de acţiuni a fost cumpărat de compania americană General Motors.
Irelevant unde are sediul. Ca si Ford e o companie americana si face masini in Romania. Si Nissan e o companie japoneza si face masini in UK
Nu stiu cat de japoneza mai e Nissan, pachetul majoritar de actiuni este detinut de Renault.
Inca e japoneza, conduc eu una.
Si Bugatti este detinuta de grupul Volkswagen, consideri Bugatti masina germana? sau Lamborghini nu e italieneasca? Skoda nu e din Cehia? sunt doar niste exemple, detinute de VW.
Dacia a fost cumparata de Renault, dar unde e fabrica, nu in Arges? Mioveni parca sau Pitesti, nu stiu exact. Cati considera Dacia masina frantuzeasca?
Opelul se prezinta si in reclame si in publicitate ca si masina Germana, cum se invart banii si ce e la nivelul companiilor astea mari e alt subiect de discutie.
Si legat de mituri, nu doar masini nemtesti ci produsele nemtesti, dovedesc ca sunt bune. Nu ca am auzit in stanga si in dreapta, de exemplu am un mixer si un storcator de fructe cumparate de parinti din Germania, de prin 90, merg perfect si acum, arata ca o antichitate dar isi fac treaba. Mi-am luat un blender Philips, cand a iesit din garantie sa si stricat, un prajitor Tefal nu cred ca m-a tinut un an.
Normal ca se prezinta ca fiind nemteasca pen' ca are priza la fraieri. Conteaza in ce tara se produce (de obicei Turcia) si cine detine capitalul (deci ia hotararile).
Nu se fabrica in Russelsheim, Germania?
Cateva serii (pentru piata din vestul Europii), marea majoritate in Turcia, Polonia, Ungaria, India, Africa de sud sau Tailanda.
Inca lumea mai crede in mitul asta tampit cu masinile nemtesti? Vrei fiabilitate, mergi pe japoneze. Vrei "fite" de roman? Iti iei 320d sau Passat B5.