Un search pe google si uite ce am gasit: dacă martorul de baterie rămâne aprins și după pornirea motorului, acesta indică în principiu o problemă de încărcare a bateriei sau o problemă internă a acesteia; șansele în această situație sunt 50%-50% șanse ca problema să fie de la baterie sau de la sistemul electric al mașinii, și se recomandă apelarea la un specialist în cel mai scurt timp.
Mergi la un electrician pentru verificarile de rigoare, desi cred ca mai degraba bateria ta este pe duca sau nu o mai incarca cine trebuie sa o incarce, de aceea am zis de mersul la electricianul auto.
Intr-o prima faza o sa iti incarce bateria la redresor asta daca e mai putin priceput, daca e mai priceput o sa descopere cauza pentru care bateria este la nivel scazut este ea pe duca de vechime sau alta componenta numai o incarca cum trebuie!?
S-a aprins o data martorul cand nu era motorul pornit, dar era pornit becu, stateam cu cineva in masina de povesti. S-a aprins dintr-o data martoru si am pornit imediat motorul. Dupa asta nu s-a mai vazut martorul deloc, nici pana acum.
Ar trebui sa mergi la un service sa iti faca un control la baterie si la instalatia electrica