Am 2 colegi de serviciu, amandoi au E60.Nu zic nimic de cum se conduce, cum stai in ele, confort, putere, etc.Dar la unul din ei si-o schimbat DPF iar celalalt pompa de motorina(printre alte maruntisuri ). Nu e o masina rea si evident pentru sa zic 6000 euro e cea mai tare masina ce poti sa tii-o iei, pisa orice VW, audi, etc. DAR sunt vechi, probabil au peste 200. 000km(chiar 300. 000km ). Atunci e momentul cand incep sa se strice toate si trebuie sa bagi bani la greu. Opinea mea e asa: pentru 5000 euro ceva mai ieftin, nou si fiabil (chiar daca e mai prost) si cand ai 10.000 euro atunci merita sa te uiti dupa un BMW bine intretinut si mai nou.
Nicio masina din 2006 nu are 220.000 km reali, poate 400.000 sau mai bine! Ca masinile astea nu au fost tinute in garaj prin afara!
Cand o sa iti arate ala actele ca el este unicul proprietar si a cumparat-o el de noua de la reprezentanta atunci poti sa crezi si duma asta cu 220k km pana atunci eu as zice pas.
In bugetul tau as sta departe de BMW 320D. Totusi este o masina de 13-14 ani.Nu e masina proasta, dar orice diesel la anii astia cere bani.Chiar daca vechiul proprietar a avut grija de ea, e veche, si se mai duce una alta. In bugetul tau mas orienta spre ceva mai nou daca vrei diesel musai, dar mai bine pe ceva pe benzina ce e mai fiabil si e mai ieftin de intretinut.
P.S. BMW VECHI DIESEL- nici la cel mai mare dujman sa nu ii doresti asa ceva.
De ce BMW diesel vechi(12-13 ani) e prost? Adica vrei sa spui ca BMW E60 3.0 e prost? Din contra se pisa pe multe masini mult mai noi.
Intr-adevar, sunt unele care au avut 2 turbine si 3 filtre de particule schimbate, dar aici sunt de vina cei care le cumpara si nu le verifica.
Am 2 colegi de serviciu, amandoi au E60.Nu zic nimic de cum se conduce, cum stai in ele, confort, putere, etc.Dar la unul din ei si-o schimbat DPF iar celalalt pompa de motorina(printre alte maruntisuri ). Nu e o masina rea si evident pentru sa zic 6000 euro e cea mai tare masina ce poti sa tii-o iei, pisa orice VW, audi, etc. DAR sunt vechi, probabil au peste 200. 000km(chiar 300. 000km ). Atunci e momentul cand incep sa se strice toate si trebuie sa bagi bani la greu. Opinea mea e asa: pentru 5000 euro ceva mai ieftin, nou si fiabil (chiar daca e mai prost) si cand ai 10.000 euro atunci merita sa te uiti dupa un BMW bine intretinut si mai nou.
Consumabile pe care toata lumea le schimba:pompa de inalta presiune, DPF ul, turbina, volanta dubla etc.
Salutare. Este totuși un model mai vechi iar BMW nu este o mașină care să fie ușor de întreținut. Având în vedere ce an este, sigur vor fi și alte intervenții în afară de consumabile. Este o mașină frumoasă dar este totuși o mașină premium care necesită costuri. Pentru alte informații legate de BMW Seria 3 dar și păreri de la posesori poți vizita și https://parerimasini.ro/pareri/bmw-seria-3/