Un motor excelent, 5 cilindri, măricel, potrivit pentru drum întins, vacanțe, poziție înaltă la volan, vizibilitate bună. În oraș e puțin mai greu, fiind mare mașina și fiind diesel, trebuie mers pe exterior des, ca rezidurile să fie eliminate. Recomand o variantă manuală, consum mai mic, dar și așa, nu consumă mult, la mers normal. Impozitul e și el mai mic, față de fratele lui mai mare 3.0 V6 TDI. Baftă?
Intreaba pe un grup de posesori. Aia nu e o masina atat de comuna.
Eu din ce am vazut, sunt problematice in special pe partea electrica, iar problemele sunt foarte greu de diagnosticat, te plimbi din service in service, pana reusesti sa repari ceva.
La acest preț găsiți orice SUV mai recent, inclusiv Duster.
Touareg, prima generație cu acest motor de 2, 5 diesel, a fost mașina entry level, săracă în dotări, echipamente și a fost în general o mașină folosită la intervenții și de companii.
Pe partea civilă a fost mai puțin cerută deoarece raportul putere/greutate este foarte mic, iar în momentul în care este încărcată la maxim trage greu. De asemenea, toate motoarele diesel din primele serii, inclusiv acesta sunt cele vechi pe pompă-injector, poluante, greu de întreținut, iar faptul că are sute de mii de kilometri, ar însemna că va trebui la un moment dat o revizie generală a motorului.
E o decizie puțin inspirată de a dori un model atât de vechi.
Eventual, optați pentru un benzinar, la același model.
armand3004 întreabă: