Ar trebui sa mergi si la cateva ore de legislatie ca iti explica mai bine.
De greu nu e greu, iar o data ce o sti avansezi extrem de mult pentru ca altfel înțelegi cum sta treaba cu condusul.
Pai sa ii spui ca il astepti tot pe internet la condus in NFS daca vrea, scoala de soferi inseamna si pregatire teoretica acolo la scoala, pentru ca de aia se cheama instructor.
De condus poti sa inveti si de la tataie la tara.
Daca tu nu intelegi niste semne de circulatie sau alte paragrafe din legislatia rutiera ce faci? Iti explica el in timp ce conduci?
Corect ar fi sa ii platesti si tu doar jumatate daca legislatia trebuie sa o inveti tu de pe internet nu?
Și tu crezi că în 24h de legislație în cadrul scolii, elevului ii va intra ceva in cap?
Pai depinde de el pana la urma.
Acele 24 de ore sunt organizate pe o anumita perioada, cateva ore pe zi. In timpul asta are ocazia sa puna intrebari si sa fie atent la explicatii.
In plus exista si studiu individual pentru cine vrea sa invete, iar ce nu pricepe poate intreba in urmatoarea sedinta. Pentru asta exista cartile de legislatie rutiera sau alte surse.
Daca il iei pe nu pot sau nu se poate in brate de la inceput no sa faci nimic niciodata, ramai in acelasi punct.
'studiu individual' exact, aici e cheia.
De fapt, dacă urmărim știrile, îți cam vine sa te întrebi 'cat mai costa un permis?'.
Daca ne mai uitam pe ytb, la filmări din trafic, vedem că exista posesori de categorii care nu mai au habar nici semnele de circulație. De fapt x2, a fost o mare vâlvă acum 3-4 luni cu incidentul în sensul giratoriu. Extrem de multi care nu cunosc nici regulile de circulație pe benzi. Ar fi fain un examen teoretic la nivel national pentru toți posesorii, indiferent de categorii, experiența. N-ai trecut? 1 luna suspendare și tot așa . S-ar mai diminua traficul.
Apropo pentru băiatul cu întrebarea: nu-ți recomand aplicația celor de la DRPCIV, anul trecut când făceam chestionare am întâlnit o întrebare al cărui răspuns corect, era de fapt greșit în realitate. Le-am trimis mail, n-au răspuns nici până la ora actuala.
Poți învăța de pe școalarutiera (au explicații video, înțelegi mai ușor) sau ia-ți un manual frumos explicat.
Hehe, am o cunoștință care este instructor in București și a povestit că și-a luat 2 vecini, ambii șoferi cu vechime, i-a testat ca la examenul practic, cu fișa in față. Niciunul din cei 2 'nu au promovat'.
Chichițe precum lipsa semnal sau călcare marcaj sau asigurarea doar cu, coada ochiului... i-a umflat de puncte
Partea nasoala e că prea putini încearcă să învețe logic, memorează întrebările robotic, din păcate în intersecție nu le vor mai apărea variantele de răspuns pe parbriz. Am văzut cu ochii mei și 'practica instructorilor', inclusiv al meu (într-adevăr a fost și o școală ieftina), povestea singur că făcea cu elevii cele 4 puncte de plecare/examinare până când elevii le memorau.
Și probabil cel mai 'puternic argument' rămâne inconștiența/teribilismul. Viteza execisva, manevre in zone interzise sau în condiții nefavorabile. Toți mârtanii, cum fac 18 ani, se suie la volan, mai urca și o parașuta in dreapta și sanky ii arată ce șofer e el, trist.
Aici ai dreptate, majoritatea fac așa. Și eu tot 18 ani o să fac și totuși sunt conștient de lucrurile astea, toată lumea le face pentru a-și hrăni ego-ul, să arate lumii ce tari sunt ei, asta cred că mai mult se numește prostie. Îmi dau seama că și eu dacă nu mă țin din scurt s-ar putea să ajung să gândesc cum gândesc ei. Am prins de la văru-meu o frică de viteză și de atunci mi s-a cam luat. Să mergi tu cu matizu în curu' mașinilor, păi mergea ca și cum avea ferrari, nu avea treabă, am crezut că acolo mor. Mai avea 3 mașini, dar numai cu matizu ăla mergea ca descreieratu. Toate ca toate, dar știe să conducă, circulă mereu prin Craiova. Când a vândut-o, după o săptămână, două a căzut de tot.
Iti dai seama ca pentru fiecare persoana este diferit nivelul de dificultate, sfatul meu e sa incepi sa inveti, dar si el ar trebui sa te invete ca de asta il platesti, dar cel mai bine e sa nu te bazezi pe el cu privire la partea teoretica.