După ambele, vezi ce scrie pe vechiul redresor daca ai avut vreodata, sau daca nu ai avut cere parerea cuiva care are redresor sa i ti spuna el, poti merge si la servisurile auto si intrebi acolo electricienii auto care cu asta se ocupă verifica baterii alternatoare.
Bateriile auto - de regula - sunt de "12V" (in realitate, imediat dupa incarcare au 14.4V).
Redresorul incarcator trebuie sa incarce cu un amperaj de minim 10 ori mai mic decat capacitatea (in Ah) a acumulatorului (cu cat amperajul este mai mic, cu atat timpul de incarcare este mai lung).
De exemplu, o baterie de capacitate 45Ah se va incarca cu curent de maxim 4.5A.
Ca urmare, este bine sa-ti achizitionezi un incarcator cu ampermetru montat, cu curent de maxim 4.5A sau mai mic.
Dupa V, in primul rand. Pentru autoturisme ai nevoie de 12V.
Valoarea A e bine sa fie de la 5 in sus, dar nu conteaza foarte mult.
De 12 v. Eu l-am folosit sa-mi pornesc un fiat doblo 1.9 JTD cand i-a murit bateria.