Ce vrei tu e cam non sens.Tu daca pierzi cheia aia ce faci dupa? Deci pastreaza restul de chi in casa in caz de urgenta.Acum daca poti anula nu ai cum.Singura posibilitate este sa defaci cheia si undeva catre lama, adica partea metalica ai acolo acel imobilzer sau cum ii mai spune.Il scoti il arunci, il spargi faci ce vrei si gata ai rezolvat problema.Asta in cazul cheilor cu telecomanda. Daca e doar cheie simpla, acel imobilizer se agla incorporat in palticul cheii, deci nu stiu rupi plasticu ala si elimini imobilizerul ala.alte metode nu sint.Sa zic te duci la dealer dar ei nu accepta asa ceva, adica nu cred ca o sa te bage in seama.Deci cam astea ar fi optiunile.Ar mai fi o alta metoda dar depinde ce masina ai, de ex cum erau SABB-urile alea daca cumva nu foloseai cheile o perioada lunga de timp, sau mai bine spus daca masina o tineai ceva luni de zile nepornita calculatoru masinii nu mai comunica cu imobliseru din cheie asa erau facut prost, deci asta nu-i o opriune, era ca ideeDar eu te sfatui sa iti vezi de treaba sa lasi alea acolo ca te ajuta.
Da, se poate, cel putin la unele modele, cele din gama VAG sunt sigur ca se poate.
Se rezolva din diagnoza, se sterg amprentele cheilor (cipurile), eventual si telecomenzile care sunt salvate, si se lasa doar cea pe care o ai.
Oricum parerea mea este sa-ti faci o dublura la cheie + cip, ca nu stii ce se poate intampla si sa ramai pe langa masina.
La unele modele se poate la altele nu.
Trebuie sa specifici anul de fabricatie si modelul.
Chestia aia mica din interiorul cheii se numeste cip sau mai corect transponder.
Operatia poate fi facuta de orice centru de duplicat chei daca le duci masina.
Au diferite testere si se pot dezactiva celelalte chei.