Inafara de cresterea consumului, depinde de turbina, nu trebuie sa exista consecinte daca treaba se face ca la carte. Normal ca se poate monta turbina pe benzina, si sa stii ca face o mare diferenta la putere, in functie de turbina si softul pentru aceasta, iti da si vreo 150 de cai. Este un procedeu greu, costisitor (d.p.m.d.v), dar daca chiar iti doresti turbina pe benzina merita. Nu sunt vreun expert, eu iti spun ce am citit si eu de anumite site-uri, si am observat prin service, si mie mi-ar place un benzinar turbina .
Montarea turbinei nu e grea, problema este ca trebuie modificate multe altele, dupa aia.
Setul motor de la motoarele aspirate nu rezista daca supraalimentezi motorul, decat la presiuni mici. Iar la presiune mica nu obtii putere.
Dupa ce alimentezi motorul cu mai mult aer, trebuie sa ajustezi si cantitatea de benzina, altfel se comporta foarte naspa.
Dupa ce termini partea de supraalimentare, obtii o putere mult prea mare pentru partea de transmisie, si trebuie sa umbli si acolo, cel putin la planetare si disc de ambreaj, sa montezi unele mai rezistente, pentru cuplul ce il vor primi in urma supraalimentarii.
Daca vrei un randament bun, trebuie sa montezi si un intercooler, altfel bagi aer fierbinte in motor, scade puterea si eventual topesti chiuloasa, poate si pistoanele (mai ales daca le lasi pe cele stock).
In concluzie, e usor sa pui o fasaiala de turbo, dar numai cu investitii si cunostinte serioase in domeniu, iti iese un proiect turbo adevarat.
Si chiar si asa, daca vrei performante de competitie, fiabilitatea este minima. Schimbi ambreajul, planetare si chiar motoare, dupa fiecare zi de "liniute".