anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

un amic are un Astra G, euro 4, break din 2003, cred ca 1.7 diesel (Isuzu Engine) și a picat ITP-ul, el credea ca se rezolva totul înainte de ITP, cu o revizie de rutina la un service, însă nu a fost așa, a făcut revizia, au fost înlocuit tot ce trebuie la frâna de mâna, nu prea ținea, fusese reglare farurile, însă nu și-a dat seama ca este problema cu motorul, scotea fum, nu exagerat, dar scotea, cred ca și de asta a picat, însă mai mult ca sigur s-au uitat la jocurile de la roti, sistemul de frânare, geamuri, a dus apoi mașina la un alt service, unde i-a spus ca pentru a o aduce pe linia de plutire trebuie bagat cel puțin 1500-2000€ in ea, deși nu părea așa prost întreținută, întrebarea mea este dacă se poate da aceasta mașina la dezmembrări/Remat, e mult prea scumpă reparația? Adica de 2000€ poți lua un Astra g destul de bun,

Răspuns Câştigător
| Frank51 a răspuns:

Salut. In zilele noastre, aceste masini sunt depasite. Daca sunt intretinute corect, duc mult si pot sa serveasca ca si masina de uz. Dar chiar si intretinute corect, au o varsta, incep sa nu mai fie fiabile si locul lor o sa fie remat sau dezmembrari. Un motor fiabil pe care il apreciez este cel de 1.9 diesel de pe gama vag. mai sunt cele jtd de pe alfa, care pica foarte greu. Eu am mers cu baia de ulei plina cu motorina 600km, cand mi-am dat seama ma gandeam ca e gata motorul. Am facut schimbul, am schimbat garniturile la injectoare(asta a fost initial cauza), dupa care 10. 000km nu a mancat un gram de ulei.

Deci, masinile inainte de 2010 deja sunt foarte uzate, sa nu mai zic cele inainte de 2000. Asta nu inseamna ca nu exista masini vechi care sa fi fost intretinute si sa mai duca cativa ani, dar oricum sunt tot mai putine.

| NLS a răspuns (pentru Frank51):

Am un Astra G 1, 6 16V din 1998, are 97.800 km (am luat-o la 89.300) si a luat revizia in Germania fara probleme (doar placutele de frana de pe fata au fost schimbate de vanzator inainte sa o cumpar).
Motorul toarce lin, ia cam 8, 5-9% pentru ca e automata, dar nu am bagat un euro in ea.

Ai dreptate, la Alfa tine motorul.
Pacat ca suge ulei dublu fata de alte marci europene si ca e plin netul de "reclmatii" cu privire la electrica si electronica.

1 răspuns: