Mai citim si noi vreun manual de utilizare, cand ne cumparam o masina?
Cand se aprinde martorul DPF, trebuie sa mergi mai mult fara sa opresti motorul. Va incepe o regenerare, aia e ideea.
Cand se aprinde DPF iar tu nu mergi, se aprinde instalatia de craciun, ca mai ai putin si infunzi complet evacuarea, iar motorul e disperat.
Cauta pe olx o persoana cu diagnoza, mergi cu motorul cald sa citeasca erorile create, apoi fa o regenerare fortata (cu persoana respectiva) sau sterge erorile si du-te la un drum in afara orasului, unde sa poti merge constant pe la 3000rpm, chiar si 4000rpm.
Si-a facut regenerarea iar tu ai oprit-o, ea a incercat sa isi elimine impuritatile din filtru de particule iar tu i-ai interzis acest lucru, cand ti se aprinde in bord filtru de particule, nu trebuie sa mergi cu masina in service. ci sa iesi la drum lung cu ea sa isi faca corect regenerarea.
Daca s-au aprins si ceilalti 2 martori clar ai o problema. Incearca sa nu mai mergi deoarece filtrul este in protectie. Pune tester si vezi daca ambele sonde sunt ok. Frecvent una din sondele de presiune diferentiala se strica.
Ai o masina diesel si circuli foarte mult prin oras...
Ai blocata supapa EGR sigur