In Italia sunt destul de raspandite.Au in general probleme cu partea electrica, motoarele in schimb fiind reusite ca orice Fiat.
Sa nu uitam ca Fiat a inventat commonrail-ul pe care apoi l-a vandut firmei Bosch.
http://www.promotor.ro/......ni-5970897
Masina fără probleme nu cred ca exista dar nu mi-ar nici place ca la fiecare mie de km sa cada câte ceva la ea
Ele sunt calculate sa mearga 6 ani fara nicio problema majora.
Doar ca romanul vrea ca masina sa mearga 60 de ani.
Am si eu un Doblo1, 3 diesel si mi-a picat ambreiajul la 300.000 km.
Ai idee cat a costa un disc si un rulment?
300 de ron.Mi-a venit sa rad in magazin. Abia dadusem 1800 de ron pentru alta masina pe disc si pe rulment.
La 310.000 a picat toba de esapament si turbina, dar din cauza unui mecanic care nu a strans bine filtrul de aer si a intrat mizerie in motor.
Un ventilator din cauza prafului, o planetara, amortizoarele spate, dar toate dupa 300.000.
La 300k nici nu e de mirare la focusul meu ambreiajul a fost schimbat la 175k km
Am un prieten care e mecanic si are o vorba: "Vrei o masina de ra**t, ia-ti o Alfa sau Fiat". Si da, 159, e destul de pretentioasa, trebuie motorul mereu ingrijit plus ca din ce am auzit, consuma cam mult.
Mersi mult, vreau o masina sport ..am un Ford focus st din 2009 da parca alfa îmi face cu ochiul
Giulia quadrifoglio e visul meu. Uite Golf R care incerca sa depaseasca o Giulia.
Unul din ei zice: Cred ca are si asta vreo 200 de cai, e masina sportiva.
https://www.youtube.com/watch?v=EYaCJqjIsoY
Pentru Giulia mai trebuie sa așteptăm sa se mai scadă prețurile puțin
Asa ma gandeam si eu.
anonim_4396 întreabă:
gabba întreabă: