| Andrei2014 a întrebat:

Buna tuturor detin un volkswagen golf 3 1993 motor 1.6 benzina,masina am luat-o cu fir-ul de la sonda sau senzor de la ulei( nu stiu cum ii zice ) rupt, adica firul nu era lipit de acel papuc care se introduce pe piciorusul de la sonda sau senzor nu stiu cum sa ii spun, si imi tot palpaia in bord bec-ul rosu am lipit acel fir inapoi de papuc si la conectat la acea sonda sau cum eu zice problema e ca motor-ul era cald si am dat contact(fara sa pornesc motor-ul) si am observat ca bec-ul de la apa s-a aprins si s-a stins pe cand bec-ul de la ulei ramanea tot aprins, e ok sa ramna aprins? cand e contact-ul pus dar motor-ul nu este pornit?(cand pornesc motor-ul se stinge beculetu) Daca nu intelegeti ce am scris si eventual pentru greselile de scriere va rog sa nu ma injurati am postat de pe telefon-ul mobil

1 răspuns:
| shurubeluuuu a răspuns:

Mai intai, masina are computer de bord? (adica are mufa de service?)