| Bogdan1241 a întrebat:

Buna tuturor, recent am achizitionat o motocoasa alpin blade 520, 5 cp, 52cc si a mers bine primele 2 3 zile iar dupa a inceput sa faca figuri, dintr o data a inceput sa porneasca greu, porneste foarte greu la rece iar si cand porneste trebuie accelerata daca nu se opreste, i am desfacut carburatorul dar la fel, aveti ceva sfaturi, imi pun semne de intrebare deoarece e noua…

4 răspunsuri:
| mihai69 a răspuns:

Verifică și bujia, s-ar putea să fie calaminată.

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Poate ai pus prea mult ulei, și s-a murdărit bujia... Am pățit.
In carburator by trebuia să te bagi, sunt șanse să nu o mai poți regla niciodată.

| relian a răspuns:

Daca nu te pricepi nu mai desfa tu nimic, nu mai umbla la carburatoare, mai bine decat a reglat ala din fabrica nu este alt reglaj.
Ai luat o coasa de citi bani ai dat pe ea, asa ca nu te astepta la mai mult.
Ce pot sa spun, ar fi sa verifici filtru de aer, apoii sa folosesti ca benzina aia cea mai scumpa, cu cifra octanica cea mai mare.
In rest daca asa o sa faca pe viitor cu orice ai pune si ce ai face, arunc-o si cumpara o scula buna.
Sculele astea aparute asa peste noapte ca si branduri, is facute prost, nu au aia experienta, au carburatoare proaste, nu stiu, eu nas lua scule genul asta, dupa cum observi, te lasa dupa prima ploaie laughing o arunci, cumperi alta tot asa brand aparut dupa prima zapada, te lasa si aia si ajungi sa te coste mai mult decat daca luai una buna de la inceput, unde pui ca scula buna tot n-o sa ai.

Nu conteaza ca este noua, daca e slaba se intampla ce patesti tu acum.
Verifica filtru de aer, curata daca este murdar, baga benzina de aia f buna, baga si ulei cit zice manualul si vezi cum o sa fie.
Nu te lua dupa lpavel ca nu stie despre ce vorbeste, se deregleaza turatia motorului, auzi si tu ce perla scoate laughing oare oamenii astia alta treaba nu au, decat sa dea sfaturi de astea asa la plesneala? Trimtei la plimbare, auzi si tu daca nu stiai ca motorul se deregleaza afli acu de la el laughing Asta da, profesionist nu jucarie.Nu umbla sa modifici tu parametrii la nimic, lasa scula aia exact asa, cum a pornit pana acu a avut aceleasi reglaje, deci carburatorul este prost sau ai filtru de aer infundat.

De asemenea cand folosesti benzina proasta, sau de aia ieftina, in carburator se formeaza calamina, apoi benzina greu mai circula, ori cuiul ala ce asigura camera cu benzina ramaine blocat, in orice caz problema de acolo e.
Bine cum am spus avand in vedere ca este o scula brand aparut peste noapte, poate sa fie si motorul prost facut.

| lpavel a răspuns:

Deci daca e noua dupa putin timp de functionare, mai exact dupa rodaj, se deregleaza turatia motorului, trebuia reglat turatia din nou, daca nu stiai trebuia sa vorbesti cu cei de unde ai cumparat, daca l-ai desfacut ai pierdut garantia! Mergi la un service si ti-l regleaza ei!