PS:M-am gandit ca nu cumva sa fie de la pornire, adica eu i-am schimbat capacul cu pedala de pornire de la un alt rizzato identic(numai ca e de la atala uno) si ma gandesc ca se poate ca ambreiajul sa fie actionat in sens opus de la capac sau de la ceva asemenator.Astept raspunsurile voastre.
Nu exista problema asta decat dintr-un singur motiv. Are avansul extrem de prost reglat si din cauza avansului roata trage inapoi dar cu viteza foarte mica. Altceva nu poate fi iti spun 100% la nimic indiferent masina, scuter, motocicleta, avion si ce mai vrei tu este singura problema care poate exista. Daca o sa cauti pe Google au pus extrem de multe persoane problema asta si au rezolvat-o dupa saptamani intregi de teste, le-am spus la multi fiindca imi veneau in service-ul auto cu aceste probleme si li se parea ciudat dar cauta si ai sa vezi. In timp s-au convins si ei. Daca nu ai marsarier cum era la BMW-urile vechi si cu siguranta nu ai aceasta este problema. Se intampla numai la motoarele in 2 timpi. Ca dovada s-a mai discuta si aici http://www.motociclism.ro/....../index.php si in extrem de multe locuri. Vorbeste cu un mecanic bun sau du-te la un service auto bun si se rezolva problema. Nu te costa foarte mult nici macar in service maxim 30 de lei la unul decent nu la service-uri de fite ca aia oricum nu fac treaba, dar si un mecanic bun particular poate rezolva problema cu pret mult mai bun!
Salut Am dat și eu peste aceasta problema acum ceva timp cu un scuter Piaggio Hexagon 125cc, problema era la aprindere, ai bobina de inducție Rossi verde bianco? Dacă da, posibil înainte sau după (depinde de caz) mai trebuie sa existe o bobina... uitate pe Google și ai sa vezi... Baftă!