Prea mult, nu prea puțin! Are cartea tehnică cu reviziile la zi? Are kilometrajul real? Are istoric? E ușor cu puțin polish să o faci să strălucească, să ascunzi eventuale scurgeri de lichide. Are turbo, are istoric de mentenanță pentru turbo?
Are aproape 20 de ani masina aia.
O masina trecuta de 10 ani sta mai mult in service.
Sper ca te pricepi la reparatii.
Plus ca o vei da la fier vechi in momentul in care vor fi scoase din circulatie EURO4.
Cea mai buna masina este cea pe care ti-o permiti. Masina trebuie sa te duca in siguranta din punctul a in punctul b. Degeaba dai 1800E daca tu nu ai bani dupa sa ii schimbi distributia, suflanta, sau orice altceva pica. (aici nu mai vorbesc de taxe, combustibil, asigurare, etc) Gandeste-te ca masina are 18 ani. O vei mai folosi 2, maxim 6 ani.
Daca o folosesti doar local, e mai ieftin sa iti cumperi o trotineta electrica sau un scuter/concomitent cu transportul local in perioadele cu vreme nefavorabila.
Daca faci naveta pe distante mai mari ia orice este fiabil. Mergi pe orice motor cu admisie naturala (fara suflanta), GPL preferabil, cu cat e mai simpla tehnologia de pe masina cu atat ea este mai fiabila.