Mergi la un centru de chei auto si vezi ce pot face aia. Eu ca mecanic expediez toate lucrarile de genul, ca nu vreau sa lucrez prost si scump.
Am avut o Octavia 2 cu aceeasi problema (contactul mergea greu spre deloc), l-am trimis la centrul de chei, iar aia i-au spus sa ii demonteze un mecanic contactul. Din nou l-am expediat, a mers pe la alt service si au facut aia ceva, ca merge o idee mai ok, dar tot nu s-a rezolvat complet. Nu a schimbat contactul, sau poate au schimbat doar anumite piese, habar n-am. Nu ma intereseaza, cu atat mai mult la VAG, care e probabil cea mai fotwta marca in materie de chei, incuietori, inchidere centralizata si programare.
Poti alege varianta dezmembrari, cumparand un kit de pornire compus din: contact, cheie/chei, ceasurile de bord (in ele se afla imobilizatorul) si calculatorul motorului.
De fapt nu sunt sigur daca trebuie si calculatorul. Dar daca trebuie, e nevoie de unul de pe motorizare identica (acelasi cod motor), si cu acelasi tip de transmisie.
Oook,iar prețul la tot ce ai spus în ultima parte s-ar duce până la 3500-4000 cum spune mecanicul meu?
Nu cred.
Mecanicul tau probabil repara prost si scump, cum am zis eu ca nu vreau sa fac, fiind in necunostinta de cauza.
Trebuie sa existe o reparatie aplicabila. Pana si la Dacia 1300 se putea schimba doar partea mecanica sau doar partea electrica. Si era proiectata in anii '60.
https://youtu.be/E3pFpotKgSk
Masina ta maxim are imobilizer. Adica o protectie care daca nu citeste cipul din cheie, nu porneste(porneste si se opreste).
Deci ca atare nu are legatura cu partea electrica. Se schimba contactul si eventual se programeaza noua cheie. Categoric mecanicul respectiv abereaza.....sa zici ca maxim ar costa 100 euro contactul.iar restul de 700 e manopera?)