1. Pentru caroseria tractorului, e bine sa aplici un grund filler rezistent, apoi vopsea simpla 1K sau 2K
2. Nu exista termorezistent separat, asta e proprietatea pe care trebuie sa o aiba toate produsele pe care le dai pe motor.
3. Vopseaua actuala ar fi bine sa fie inlaturata pana la metalul curat, poti face asta rapid cu suport de smirghel pe flex, apoi dai filler in 2-3 straturi, il matuiesti cu P400 la apa, si poti da o vopsea ieftina, cum ar fi Emaur, rezista bine in timp, mai ales daca e 2K, si luceste bine.
Cu motorul as face asa:
1. Dat cu degresant puternic si lasat sa actioneze (solutie de aragaze), apoi frecat putin cu o perie
2. Clatit cu aparatul de spalat cu presiune
3. Curatat cu perii de sarma pe flex si bormasina, de diferite marimi, ca sa intru peste tot
4. Suflat, degresat cu benzina ori diluant
5. Dat cu o vopsea simpla termorezistenta, cum ar fi lunar/bronz pentru sobe. Chiar am facut motoare si alte piese cu lunar, arata bine si rezista destul de mult.