1. Probabil placutele au un pic de joc in etrier; nu e o problema. Unele placute vin fara lamelele ce ar trebui sa amortizeze aceste zgomote.
2. Cauta un mecanic care stie macar tabla inmultirii. Nu exista bec aprins, fara eroare pe tester. Amestecul bogat poate fi de la debitmetru, injectoare, senzori de temperatura, turbina, etc.
Becul "check engine" intermitent poate insemna chiar si o regenerare, daca masina are DPF.
Fara sa fiu mare specialist, dar sunt sofer de ceva vreme. 1) probabil ca placutele de frana nu decupleaza corect. 2) Daca becul check engine clipeste trebuie mers la o firma serioasa, pentru ca 100% e problema, ma mir ca la tester nu arata nimic. Fum negru inseamna ca amestecul de aer/combustibil nu se mai face corect si masina consuma prea mult carburant. Primul pe care trebuie sa-l verifici este filtrul de aer dar si senzori de pe admisie. Injectoarele pot fi si ele de vina, la fel ca si regulatorul de presiune al combustibilului. Ar mai fi, dar cum ziceam: firma specializata.
voinead2011 întreabă: