Sfat: lasa-te de "mecanica", sau macar du-te la cursuri cu practica in service, inainte de a face experimente pe o masina inmatriculata.
Delphi e un tester profesional, daca intri aiurea prin ABS poti modifica dinamica masinii, si poti omori oameni.
Recomandare: mergi la un mecanic sa recalibreze tot.
Bonus: daca ai intrat la EGR si i-ai dat activare aiurea, s-ar putea sa fi ramas blocat deschis, si de acolo "defectiunea". Ar trebui demontat si verificat, dar ai sanse mari sa rupi suruburile, iar de luni umbli plangand pe la service-uri, cu deviz pe la 1000 de lei, pentru lectia de mecanic de weekend pe care ai parcurs-o.
Mersi de sfat, nu o sa-l respect.
Problema fiind rezolvata (nici nu s-a postat intrebarea si am rezolavat), prin scoaterea bateriei și repunerea după câteva minute, după pus contactul de 2 ori pana se termina bazaitul de la clapeta, după repetarea asta de 3 ori a funcționat.
Egr-ul i-am scos mufa fiindcă îmi da missfire pe cilindrul 1 și 4, schimbând, fise bujii, bobina, sonda lambda (cea de înaintea atalizatorului), senzor ax came, distribuție.
Egr-ul îl am și pe el dar nu l-am putut schimbat ca s-a tocit piulita.
Așa-i i-am făcut adaptare și la egr, ca să vad dacă o schimb sau nu, după ce am plecat cu mașina 50m s-a oprit și nu a mai vrut sa pornească, i-am scos egr iar.
Tot nu a pornit, dar după ce am făcut resetarea clapetei funcționează normal.
Incearca din nou eventual alegand alt an de fabricatie sau alt model de ECU.
Daca nici asa nu merge incearca cu VAG-com.
Mersi, am încercat sa aleg alt an, înainte sa se posteze întrebare, dar nu am acces la adaptări, fiind anul greșit.
Dacă nu rezolvam problema chemam pe cineva cu vag-com.
Incearca sa nu mai jignesti pe aici! Daca nu stii la ce ma refer, vezi ca sus in dreapta este rubrica "postari sterse de admin". Apropo! Sa nu ma injuri ca risiti sa ramai fara cont. Eu ti-am dat doar raport. Mai citeste regulile!