| DizzYuzzY a întrebat:

am fost la un tester si am verificat putin masina(Ford Focus an 2000), domnului i-a aparut "Missfire cylinder 2". Tin sa precizez ca am schimbat bujiile, dar nu si fisele(inca) si dupa asta masina merge intrerupt, fara vlaga, in suturi, cand accelerez bineinteles. Doar am verificat aceasta problema, inca nu am rezolvat-o si voiam sa va intreb daca a mai patit cineva asa ceva? Un sfat? Un pret?

3 răspunsuri:
| relian a răspuns:

Daca ai miss fire nu e doar de la bujii, is mai multe posibile cauze.Trebuie sa mergi de la bujie inapoi sa verifici tot, cabluri si ce or mai fi pe traseu.Fisele alea trebuiau schimbate sigur odata cu bujiile pentru ca nu-s asa scumpe, asa cred. Apoi vezi cu bujii si fise ce face. daca la fel urci mai sus de fise ce urmeaza. Poti sa ai delcou de vina sau ce ai tu acolobobine de inductie pe fiecare bujie desi spui de fise asta inseamna ca ai delcou sau cum ii mai zice, poate sa fie ala de vina sa nu dea curent la o bujie sau sa dea aiurea, desi spui ca are la cilindru 2 deci nu duce curent acolo. Puteai sa vezi asta fara sa schimbi bujiile.Deci scoti fisa de la bujie si probezi cu o scula, bine acu nu stiu daca e pe acolo pe la tine dar este ceva scula ca si o bujie pui fisa in cap si dai cheie si vezi daca face scula aia curent.Sau este o alta scula cu bec care la fel pornesti si se vede de se aprinde becu atunci cand ar trebuie sa dea curent la fisa aia delcou.Mecanicu ala ce mecanic este, sau ala la care ai fost zic.Are tster scaner dar nu are o prapadita de scula simpla, nu mai stiu cum ii zice dar costa vreo citiva dolari, nimic toata, orice mecanic are scula asta ce zic eu, sau asta dei electrician sau ce-o fi are scaner dar in sf.Alte optiuni nuai decat sa mergi la un mecanic care stie sa iti verifice ce am zis eu cum am zis.Asa aflai daca vine curent la acea bujie si nu mai dai bani sa le schimb. Uite o idee sa verifici fisele.Scoti fisa de la bujia 2 si o schimbi cu alta de la alta bujie si apoi pornesti si scanezi iar. Daca iti da alt cilindru cu miss fire aia este de la fisa, daca iti da acelasi cilindru cu miss fire nu-i de acolo, deci nu mai schimbi fisele, nu faci cheltuiala.Si asa stii sigur ca nu vine curent de la delcou cum ii zice.Dar mai mult ca sigur de acolo e.Deci ala trebuie schimbat, sau apacu ala ce distribuie curent la fiecare fisa.Nu stiu daca pricepi ce zic, daca te pricepi citusi de putin stii ce bat cimpii pe aici laughing deci cam asa se procedeaza, se verifica nu te apuci de schimbat piese asa la plesneala.cei mai multi mecanici asa fac, schimba piese la plesneala ca doara nu platesc ei, platesti tu.Si daca nu-i bujia e de la fise si daca nu-i fisele e delcou si gata a aflat pana la urma laughing tu o sa spui pai bine ma nene dar cu bujii cu fise cum e? O sa zica las cai bine ca oricum trebuie sa le schimbi ca asa se face.Meanicu tot mecanic ramane, iar tu ii dai dreptate ca vorba aia el e mecanic nu tu laughing deci spor la verificat, astea ce am zis eu nu dureaza deci cateva minute hai sa zicem 10-15 min.Bafta

| TrăieşteClipa a răspuns:

Schimba fisele si daca face la fel schimbi bobina de inductie.

https://olxro-ring10.akamaized.net/......uceava.jpg

| DaniTDCI a răspuns:

Mai bine du-o la un service autorizat si explica-le problema ta