| StefanAndrei99 a întrebat:

Buna ziua!
Am întâmpinat azi o problema cu masina mea, Opel Astra H, an 2007, motor 1.9 CDTI 101CP
In mers mi s-a aprins martorul acela cu motor, seamana cu ceva motor, am mers cu ea
Am facut 2-3 opriri
Dupa s-a stins
Am iesit cu masina la drum lung
Pe la 80 la ora am simtit foarte subtil cum parca se îneacă, dar foarte, foarte puțin si dupa iar s-a aprins martorul.
Masina trage nu am probleme, cel putin nu unele care sa fie sesizabile.
Am facut verificarea cu pedalele si am un cod de eroare
ECN 227956.
Am cautat pe forumuri si pare sa fie ceva de la EGR sau "air intake"
Intrebarea este
Pot circula cu ea in starea aceasta 2-3 zile pana cand trec sărbătorile si gasesc un mecanic disponibil?

7 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

E murdar egr. Trebe curatat si scapi de griji. Incearca sa iei autobuzu mai bine pana o faci

| StefanAndrei99 explică (pentru mgtow):

Multumesc de raspuns!
Macar 20-30 km poti fi facuti cu ea?
Daca nu, recurg la autobuz.

| mgtow a răspuns (pentru StefanAndrei99):

Daca mergi cu ea poti dar se va chinui sa porneasca sau va smuci. Nu recomand

| Cristian0884df11 a răspuns:

Saluthappy
Pot fi 3 cauze :
1 - scoate egr-ul si curata turbo-ul
2 - nu se alimenteaza cum trebuie ( pompa ), atunci cand mergi constant ea nedand combustibil motorului nu-l mai lasa sa treaca de anumite turatii, iar cand apasa `talpa` acceleratia, atunci il fortzeaza, el pompand si atunci automat ii cresc turatiile.
3 - sistemul electric dus.
Curata EGR. daca e infundat automat se duce si senzorul de pe galerie.
Mergi la reprezentanta, poate ai noroc si dai de cineva competent. Nu-ti comanda piese de la ei ca dai cat nu face, iar calitatea nu e diferita. Ei tot de la aceiasi producatori le iau. Nu face Opel piese, ci anumiti producatori fac piese pentru. Opel. O zi buna happy

| StefanAndrei99 explică (pentru Cristian0884df11):

Pompa este buna, sistemul electric nu are probleme, cred si sper
Ramane egr, sper sa fie ala.
Masina avea de cand am luat-o o problema, nu statea acul de la turații fix
La relanti oscila cativa milimetri.
Aveti idee cat ar costa sa curat egr si turbo?
Multumesc pentru raspuns!

| Cristian0884df11 a răspuns (pentru StefanAndrei99):

Ok iti dau un mic sfat eu zic sa nu meri cu ea pentru binele tau nu o forta mai bine astepti pana repari mergi cu autobuz sau ceva mijloc de transport si o curatare egr si turbo ar fi pe la 180 de lei 200 lei acum nu stiu in ce oras stai dar daca esti din Bucuresti uite un ex:https://www.olx.ro/......8VkOd.html cam asa se invarte pretul si daca vrei include si clapeta de acceleratie acum gasesti tu mergi si te interesezi de la un prieten sau rude si o sa reusesti:) Paste Fericit si succes:)

| StefanAndrei99 explică (pentru Cristian0884df11):

Am fost cu ea la mecanic, a pus testerul pe ea, eroarea este cea menționata mai sus, scria ceva de genul : inetanseitate la sistemul de admisie cu aer, sper sa nu gresesc.
Km la masina sunt intr-adevar reali
A vazut pe tester ca filtrul de particule este saturat in proporție de 88% si m-a pus sa merg cu ea pe DN cu 2500-2800 de rotații in viteza a 3-a cu viteza de 65-70 km/h.
O sa merg azi cu ea iar sa vad ce am reusit.
Momentan doar atat mi-a facut, a sters eroarea, martorul respectiv nu s-a mai aprins( ceea ce sper eu ca inseamna ca nu e ceva grav)
Dumneavoastra ce parere aveti?