Nu prea te uiti la firma, ci la piesa... Un ochi format observa daca e bine facuta piesa, sau nu.
Ideal ar fi sa faci si un test de geometrie dupa ce le montezi.
Daca vin cu tot cu pivoti, desfa burdufurile pivotilor si verifica sa fie vaselina, daca au putina, pune tu mai multa.
Eu am patit-o cu piesele de Golf 4 neoriginale, am schimbat un capat de bara la repezeala, si dupa 1200km batea mai rau decat cel vechi. Nu am gasit alta firma, am cumparat aceeasi firma, dar mi l-a desfacut mecanicul si a pus vaselina in el, ca nu avea aproape deloc. Am mai facut peste 12. 000km cu masina de atunci, am vandut-o, si nu batea.
Fara pivot...am sa vad pe sambata cand o montez sa vad ce sunt cu ele si revin
Bunicele.
20.000 de km ii faci linistit.
Daca vrei mai multi km trebuie sa te orientezi spre TRW sau Lemforder.
Daca duce atât ar fi bine de tot...app am suspensie sport... cu banii nu prea stau bine in ultimul timp si de asta mi.am luat asa ieftină