Ai uitat să spui ca mașina ai.
Am avut simptome asemănătoare cu o mașină cu puntea spate având rulmenții uzați.
Dar și jocuri în direcție, bucșe etc.
Ar fi timpul să mergi la un service de marcă.
Daca masina are roti R14, e clar ca e vreun Polo sau alta dracie cu stabilitate de avion de hartie.
100km/h e deja mult intr-o cutie de chibrituri.
Vezi totusi amortizoarele spate, eventual si articulatiile spate, care or fi ele (bucse punte, ca altceva n-au conservele mici).
Cand treci la anvelope mai late sarcina asupra articulatiilor creste. Eu acum vreo 7-8 ani mi-am luat o masina care mergea foarte ok cu anvelope 195.65.r15. Dupa un sezon am trecut la 205.55.r17 si masina efectiv nu mai statea pe drum. Fiecare denivelare a carosabilului imi tragea masina in toate partile.
Cu alte cuvinte articulatiile masinii sunt uzate. Trebuie verificate, bucsele, pivotii, capetele de bara, bieletele stabilizatoare. Inclin sa cred ca nu e asa de grav incat sa fie probleme cu directia dar daca tot verifici, verific-o si pe ea. Iar daca zici ca ai probleme si cu spatele atunci asa cum s-a mai zis, verifica si amortizoarele.
Oricum ar fi, nu scapi de o vizita la service si clar sunt bani de bagat in masina.
Eu pentru o problema asemanatoare am fost la 3 service-uri.
La 140 la ora imi dansa spatele stanga dreapta.
Un tampit de sef de service a zis ca 140 nu este viteza legala.
Pana la urma un mecanic mi-a inlocuit doua brate de la puntea spate care avea bucsele terminate.
Astea doua erau la mine:
https://www.piesemasini.net/fotky4160/fotos/_vyr_2611ws_serve_pic.jpg
Am rezolvat. Am facut echilibrarea rotilor. Si acum nu mai face
anonim_4396 întreabă:
David24876 întreabă:
led889 întreabă: