anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Bună ziua!
Am o problemă cu un vw polo 1.2, benzină din 2003.In ultima perioadă a început să mi se oprească in mers,de obicei cand e la relanti sau chiar si cand este accelerată,am momente când trepidează înainte sa se oprească,dar sunt si momente când se oprește brusc.
Menționez că am schimbat pompa de benzină,senzor supapa de suprapresiune,bujii noi,baterie nouă, senzor volantă nou, clapeta de accelerație curățată.Am fost la mecanic, mi-a zis ca e posibil să fie de la catalizator pentru ca mașina uneori mănâncă mult ulei, a dat două găuri in catalizator, tot ce era de schimbat am cam schimbat.Singurul pe care nu l-am schimbat e calculatorul motorului, in rest tot e schimbat pe ea.
Care credeți că ar putea fi cauza?

3 răspunsuri:
| Simpatic a răspuns:

Mecanicul a dat 2 gauri in catalizator? happy daca vei fi oprit de catre RAR in trafic ramai fara acte pe buna dreptate!

Catalizatorul si faptul ca masina mananca ulei mult, nu au legatura una cu alta in nicio dimenisune din acest univers
Masina mananca ulei mult pentru ca motorul este uzat

eu nu-s mecanic de groapa dar avem useri (nu dau nume) care doar asta repara adica vaguri vechi mai ales diesel si-s foarte buni in a da opinii neavenitewinking

Ai nevoie sa pui testerul (diagnoza) pe masina nu sa schimbi absolut tot de pe ea pana ii dai de capatwinking pentru ca simptome asemanatoare nu inseamna aceeleasi cauze si la masina x si la y!

daca pompa de combustibil era busita puteai auzi in interiorul masinii un fel de suierat sa ii zic asa, a nu se confunda cu suieratul pe care il au anumite masini diesel de la turbinawinking

faptul ca masina tremura la relanti ma duce cu gandul la o serie de posbile cauze, una suporti motor dar mai sunt multe altele, nu le luam pe ghicite insa!

faptul ca masina mananca ulei mult (atentie una este sa manance si alta este sa piarda ulei) poate fi printre altele de la segmentii uzati!

sfatul meu> mecanicul care ti-a dat gaura in catalizator ar trebui scuipat in ochi, asta daca nu te-a informat inainte si tu ai acceptat; ce inseamna sa mergi cu un catalizator defect!

| Adelinos a răspuns (pentru Simpatic):

Catalizatorul între timp l-am schimbat, pentru ca ma gandisem și eu ca nu e în regulă să circul cu un catalizator defect.
Am uitat sa menționez lucrul acesta si de asemenea am uitat sa menționez că senzorul de la volanta l-am schimbat după ce am pus testerul pe ea...

| Simpatic a răspuns (pentru Adelinos):

Si bine ai facut tinere ca ai pus catalizator nou!

Mai ramane sa faci o diagnoza si poate problema pentru care motorul moara la relanti va fi aflata, este imposibil ca in ECU sa nu se fi salvat erori in legatura cu acest lucru!